بازدید 2904

کشته شدن ۳ سرباز پاکستانی در کشمیر

کد خبر: ۸۸۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 02 April 2019
اسلام‌آباد اعلام کرد، دست‌کم سه سرباز پاکستانی در جریان درگیری با گارد مرزی هند در منطقه مورد مناقشه کشمیر کشته شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این رویداد آخرین نمونه از برخوردها و درگیری‌ها میان این دو کشور هسته‌ای همسایه در سال‌های اخیر است.

روابط عمومی سرویس داخلی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: سه نیروی شجاع این خاک، جان خود را در راه انجام وظیفه فدا کردند.

بر اساس بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، یک سرباز دیگر نیز در این درگیری زخمی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش پاکستان پاسخ لازم را به این حمله داد. همچنین گزارش‌هایی از آسیب دیدن طرف هندی در این درگیری وجود دارد.

دو رقیب دیرینه به دنبال حمله انتحاری ماه فوریه در منطقه مورد مناقشه کشمیر که باعث کشته شدن ۴۰ نیروی هندی شد، در تنش‌های شدید نظامی و دیپلماتیک با یکدیگر هستند.

دهلی‌نو بارها اسلام آباد را متهم به همکاری با گروه‌های تروریستی از جمله «جیش محمد» کرده است؛ گروهی که مسئولیت حمله انتحاری مرگبار در کشمیر را به عهده گرفت. پاکستان اما این ادعا را رد کرده است.

تنش‌ها زمانی بیشتر شد که جت‌های هند در ماه فوریه وارد حریم هوایی پاکستان شدند و یک پناهگاه مشکوک شبه‌نظامی در این کشور را در نزدیکی مرز بمباران کردند. روز بعد نیز نیروی هوایی پاکستان در پاسخ به این اقدام دو هواپیمای هند را ساقط کرد و یک خلبان هندی را نیز دستگیر کرد.

انتهای پیام
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست