بازدید 3264
۲

لغو مرخصی تمام مسئولان استانی تا اطلاع ثانوی

کد خبر: ۸۸۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 31 March 2019

نجار گفت: تا اطلاع ثانوی مرخصی تمام مسئولان استانی لغو شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران و معاون وزیر کشور در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه دوم سیما اظهار کرد: کار ما در سازمان مدیریت و بحران کشور یک کار شبانه روزی است.

وی افزود: از ۹۷/۱۲/۲۵ تا به امروز ۸۰ شورای مدیریت بحران استانی و ۱۳۰۰ شورای مدیریت بحران شهرستانی در کل کشور زیر نظر سازمان مدیریت بحران تشکیل و در حال فعالیت است.

نجار در خصوص تصمیمات جلسه امروز سازمان مدیریت بحران کشور که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد تا تمام دستگاه‌های کشور در آماده باش کامل باشند و فرمانداران و استانداران کل کشور در خصوص وارد آمدن خسارات مبنی بر سیل‌های احتمالی تصمیمات مناسب را در خصوص جلوگیری از پیشامدهای احتمالی را اتخاذ کنند.

وی افزود: تمام مرخصی‌های مسئولان استانی تا اطلاع ثانوی لغو شد و اگر در مکانی نیاز به تجهیزات برای جلوگیری از خسارات باشد بایستی این تجهیزات بلافاصله به مکان‌های اعلامی ارسال شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها موظف به انجام وظایف تقسیم کار شدند، بیان‌کرد: هم‌اکنون نیروهای مسلح با اقدامات گسترده در تلاش هستند تا آب‌های جاری شده بر اثر سیل‌ اخیر در گلستان را به بیرون و خارج از شهرها و روستاها منتقل کنند که این امر در حال اجرا است.

وی درباره مهمترین نگرانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در حال حاضر مهمترین نگرانی ما در خصوص استان خوزستان و آبگرفتگی احتمالی شهرستان‌های این استان است.

نجار گفت: با توجه به سامانه بارشی جدید پیش بینی ما بر این است که از ۷۰ تا ۱۰۰ میلیمتر شاهد بارش باران در استان خوزستان باشیم.

وی افزود: طی بارندگی‌های اخیر، سدهای کرخه و دز پر آب شده است و دیگر این سدها ظرفیت گنجایش میزان آب جدید را ندارد، لذا هر آن احتمال سرازیر شدن آب از این سدها وجود دارد.

معاون وزیر کشور با اشاره به تقویت سیل بندها در استان خوزستان، اظهار کرد: ما تا آبان‌ ماه سال گذشته نگران کم آبی در استان خوزستان بودیم که با توجه به بارش‌های اخیر این نگرانی ما برطرف شده است.

وی درباره مسائل بهداشتی در مناطق سیل زده و مشکلاتی که می‌تواند در آینده در این مناطق رخ دهد، گفت: با توجه به وقوع سیل برخی بیماری‌ها ممکن است رخ دهد، لذا بیمارستان‌های صحرایی در مناطق سیل زده احداث شده‌اند و زیر نظر وزرات بهداشت و درمان در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: درخواست ما از هموطنان این است که از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت انجام سفر نکات ایمنی و احتیاطی را رعایت کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وقتی زیرساختهای مملکت داغونه چه فرقی میکنه که مسئولین باشند یا خیر؟!
کشوری چه .............
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی