بازدید 14606

واکنش شهردار ایلام به سفر خارجی‌اش در ایام نوروز

کد خبر: ۸۸۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ 30 March 2019
شهردار ایلام گفت: بنده با تلاش شبانه روزی هجده ماه در خدمت مردم عزیز استان بودم و برای اینکه سال جدید را با انرژی بیشتری آغاز کنم نیاز به استراحت داشتم.

به گزارش «تابناک» طالب صادقیان شهردار ایلام عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ایلام، در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره سفر وی در ایام نوروز به خارج از کشور گفت: پیش از برنامه‌ریزی برای سفر، شهرداری و مجموعه مدیریتی اقدامات لازم در حوزه بحران از چند ماه قبل اندیشیده شد، که با وجود باران شدید و آبگرفتگی معابر خوشبختانه شهر ایلام با مشکل خاصی مواجه نشد.

وی افزود: بنده با تلاش شبانه روزی هجده ماه در خدمت مردم عزیز استان بودم و برای اینکه سال جدید را با انرژی بیشتری آغاز کنم نیاز به استراحت داشتم.

شهردار ایلام تصریح کرد: همان‌طور که هر خانواده‌ای نیاز دارد در کنار فرزندانش باشد بر خود لازم دانستم غیبت چندین ماهه در کنار بچه‌ها و همسرم را با مسافرت جبران کنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸۰
چرا ملت 96%و بقول شما غیر خودی ها که شبانه روز دنبال یک لقمه نان خالی جان میکنند نمی توانند برای استراحت به خارج از کشور بروند حالا به عراق یا سوریه یا یمن یا فلسطین رفته بودید لطفا روشنگری کنید
این کار از لحاظ قانون و دین مشکلی نداشت ولی اگر از لحاظ معرفتی و اخلاقی به مسئله نگاه کنیم کسی که مسئولیت بخشی از جامعه را پذیرفت باید همسطح ضعیفترین قشر آن جامعه زندگی کند همانند مولای متقیان، امیر مؤمنان حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام.
اما از آنجائیکه در جامعه امروز ما دعوا بر سر این است که فلان مسئول اختلاس نکند یا لااقل کمتر اختلاس کند این مسائل اخلاقی و معرفتی جایگاهی ندارد.
پاسخ ها
ندایی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد هر چند نکات منفی زیاد داشت اما نکات مثبت آن هم کم نبود... که از جمله آنها می توان به برداشته شدن نقاب از چهره برخی از مسئولان اشاره کرد که شعار خدمت سر می داند ولی اختلاسگر و ... از آب در آمدند
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
درود بر شما دوست عزیز. ولی دوستان توجه کنند که ایشان از ماموریت کاری تشریف برده بودند منزل! فقط منزلشان کیلومترها آن طرف تر از مرزهای کشورمان قرار داشته!!!! خدا رحم کند به این مردم بینوا
مسافرت خارج فقط برای مسیولین امکان پذیره والا ما مردم عادی نهایت مسافرتمون کوه کنار خونمونه. خدا قوت تشنگان خدمت
پاسخ ها
ندایی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
همان کوه کنار خونه مون(کوههای بی بی شهربانو) رفتن هم نای و توان می خواهد که الحمدالله به دلیل سو تغذیه چند ماه اخیر با اما و اگر همراه شده... که نکنه بریم کوه بیفتیم دست و پا و ... بشکنه نتونیم از عهده دوا و درمان آن بربیاییم... بنابر این قیدش را زدیم و نشستیم خونه...جای همه دوستان خارج برو خالی
خبر میکردی یه چپشی چیزی برات قربانی میکردیم .
خوب کاری کردی
وزارت اطلاعات فرمودند مدیر دو تابعیتی نداریم!!!!!!!
خسته نباشی.مابا25سال جان کندن نمیتونیم به استان همسایه سفرکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
قرارنیست همه عین هم باشندکمااینکه خداوندهم درخلقت همه رایکجورویک شکل وازهمه مهمترباهوش واستعدادبرابرنیافریده ...اگردستم رسدبرچرخ گردون.....ازاوپرسم که این چین است وآن چون.....یکی رامیدهی صدگونه نعمت......یکی راقرص جو.....درهرحال همه بایدتلاش کنیم،حسادت موقوف رقابت وتلاش آزاددرضمن درضمن سفرخارج چیزی نیست که قابل آرزوکردن باشد،فرزندان خوب وپرتلاس وحلال خورومال مردم نخورافتخاراست، تومومیبینی ومن پیچش مونمیدانی چه تعدادوچنددرصدازهموطنان که به زعم شمادرغربت
هستندبدبختداینراکسی میگوید که عمری درمعروفترین کشورها جهان گذرعمرکرده عیب ماآنستکه خیلی غریب دوستیم.ی
ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
امام صادق‌می‌فرماید: "تهمت زدن به بی‌گناه از کوه‌های عظیم نیز سنگین‌تر است
چرا تهمت؛شاید ارثه پدری دارن ‌".
رو که نیست . سنگ پا قزوین.
آخه شهرداری ایلام بره فرانسه!
ایران مناطق زیبایی برای سفر و خوشگذروندن داره.
چرا خارج از کشور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دوست داشتن به منوشما چه؟
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
بچه ها شهردار اومده به کامنتها جواب داده :)))
يك مقدار درك و شعور داشته باشيد سفر خارجي اون به كسي ربطي نداره و ضمنا اون معاون هم داره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
بمقدارلازم درک وشعوردارندولی بمقداربسیاربیشترحسادت وجسارت نباشدبخل کارراخراب کرده واظهارنظررامضحک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
بی شعور تویی که نمیفهمی توی این اوضاع مملکت یک مسئول دولتی نباید ریخت و پاش کنه
آقا میبخشید ، ما شکر خوردیم . اصلا کی گفته شما برگردید . شما یه دوسه هفته دیگه باید میموندید . حالا الان بیام کولی بدیم به شما ؟!!
جناب شهردار پس بفرمایید خانم بچه ها خارج تشریف داشتند شما هم پیش آنها مشرف شدید.زیاده عرضی نیست.زیارت قبول باشه
اول اینکه اگر شهردار جزو مشاغل مدیریتی اجرایی شهر تلقی میشه و معاون اول رییس جمهور گفته مدیران اجرایی باید در ایام عید سر پست خودشون آن کال باشند، این شهردار خسته اشتباها بر خود لازم دانسته که تو عید استراحت داشته باشه.
دوم اینکه اگر منظور از غیبت چندین ماهه ایشان از جمع خانواده به این معنیست که ایشان از جمله مدیران پروازی و غیر بومی هستند، که بازهم اشتباها ایشان را شهردار کردند.
سوم آنکه اساسا به فرموده حضرت آقا مملکت بی نیاز از مدیر خسته است فلذا باید فکری عاجل برای این عزیز هم کرد.
آخر اینکه من اگر جای وزیر کشور بودم یک گزارش از اقدامات موثر شهرداری ایلام طی 18 ماه گذشته میگرفتم ببینیم این همه خستگی ناشی از چه حجم کار و آبادانی بوده است.
پاسخ ها
ندایی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
گویا ایشون بومی استان ایلام نیستند...البته تقصیری هم ندارند احتمالا در استان خودشان پست مدیریتی دلخواه را نتوانستند کسب کنند برای خدمت مهاجرت کردند که سفارش معصوم ع هم هست خیلی سخت نگیرید...!!!
آقایون اداره کننده مملکت، آیا همه مردم امکان این کار را دارند که ایشون برای استراحت باید بره خارج؟ اینها مطیع رهبری هستند؟ این سیره حضرت علی (ع) است؟ این سفارش حضرت علی (ع) به مدیرانش است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خداااااااااااااااااااااااا
من از طرف همه عذرخواهی می کنم که به سفر خارجی شما ایراد گرفتند. مردم فکر می کردند کسی که مسئول می‌شود اگر هم بخواهد با خانواده به استراحت بپردازد به مناطق تفریحی داخل کشور می‌رود. من مجدد عذرخواهی می‌کنم از اینکه ملت متوجه نشدند خستگی شما عزیز دل فقط با سفر خارجی برطرف می‌شود. ما را حلال بفرمایید.
انشالله به مسوولان سفرهای خارجی خوش بگذره ملت هم خلاصه یکجوری زندگی خودشونو تنظیم می کنند.
خارج همون شما را کم داشت.............
اره فقط تو کار میکنی. فقط زن و بچه تو مسافرت دوست دارند. مردم ک ادم نیستن دل ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خو شمام برو کسی جلوتو گرفته
شرم بر شما
خوش به حالت مرد دلار ١٣٥٠٠ تومانى را زدى به بدن چقدر ميگيرى كه ميتونى سفر اروپا برى؟
مثلا کیش میزفتید در کتار هانواده نیود ؟ جتما باید خارج باشه تا فبول باشه ؟ مگع یک مرد و کارگر ایرانی اونم دلش نمی هواهد پیش زن و بجه اش باشد ؟ ولی با این گروتی شرمتده زن و بچه اش شده !!!!

از همه مهمتر همه علما و رهبر همه گفتند از سفر غیر ضزوزی بپرهیزید !!! برای شما اینقدر ضروری بود ؟
نمی دانم چرا، بقیه مردم چنین حقی ندارند که استراحت و تفریح و کنار خانواده و مسافرت خارج داشته باشند
یعنی چی آخه؟؟!! یعنی همه کارمندانی که حداقل 18 ماه انجام وظیفه کنند، باید یه سفر برن فرانسه؟ خب پس چرا ما نرفتیم بعد از بیست سال؟ چرا این آقا همینجا تو ایران خستگی شون در نمیره؟ حتما باید دلار خرج کنه تا خستگی از تن خودش و خانواده‌اش در بره؟ والله که این حرفها در شأن مدیران جمهوری اسلامی نیست. .. بخدا نیست... نکنید اینکارها رو... بخدا درست نیست... ذهن و فکر و عقیده ما بدبخت بیچاره ها رو در ارتباط با مسائل مهم مملکتی خراب نکنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
تنگ نظری حد داره ولا
اقای شهردار درسته که شما به استراحت احتیاج داشتید ولی بهتر نبود تویه این شرایط جنگ اقتصادی دلارهاتون رو تویه مملکت خودتون خرج می کردید و بجای رفتن سفرخارج از کشور به یکی از شهر های کشور خودمون سفر می کردید تا این پول به جیب هموطنای خودمون می رفت
خوش بحالت که غیبت چندماهت رابامسافرت خارجی جبران میکنی
زرشک
حالا نمیشد شما که اینقدر خادم مردم هستید تعطیلات را در اخل کشور در کنار خانواده سپری میکردید تا در این اوضاع اقتصادی ولو 1000 ذلار به نفع همین مردم و مملکت میشد !! شما مسئولین حکومتی هستید نه یک فرد عادی ! و سوال یعد مگر در این مدت 18 ماه در خط مقدم جنگ بودید که در کنار خانواده حضور نداشتید حالا در سفر خارج خواستید جبران کنید ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
تا دیروزکه بخاطرزیبا سازی شهرسپاسمندبودید
به هر حال در شرایطی که مردم دچار بحران های اقتصادی هستند، سفرهای خارجی مسئولین آنهم با دلارهای گران صورت خوشی نداره، همین جا هم می تونستی با خانواده خوش باشی.
یعنی منظورشان آنستکه آقازادگان دردیارغربت نیازدارندپدرعزیزشان هم گاهکی به آنهاسری بزند!!
درود
مگر خدای ناکرده بچه ها و ایال در اروپا اقامت داشتند که چندین ماه از انها دور بودید.خداوکیلی اگر اینگونه است مدیونی که همانجا کنارشان نباشی.بلاخره کسی پیدا خواهد شد که شهرداری ایلام را بچرخاند و شما ظلم به بچه ها و ایال نکنید
ظاهرا همه همسر و بچه هاشون خارج از کشورند!!!!!!!!!! خداوند این توفیق خدمت را از اینها نگیره. !!!
جالبه شهردار ایلام که باید فضای گردشگری شهر خود را فعال کند برای عید خارج کشور میرود
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
بنده خدا دیگه روش نشده بگه ماموریت کاری بوده با خانواده تا از شهرهای فرانسه الگو گیری کنه برایه ایلام!!!!!!!!حق ماموریت چقدر بوده جناب شهردار!!!!!!اجرکم عندا...؟
تو همه ی این مملکت، جا برای استراحت شما نبود!؟ مرگ حقه برا همسایه!؟
طفلکی! چقدر کار کرده که پاداشش استراحت در سواحل نیس بوده. مسئولان به جای سفر به عتبات برای استراحت ترجیح میدهند به کشور های اروپایی و امریکایی سفر کنند...!
استانی که بیشترین بی کار. بیشترین خودسوزی. و... را دارد . با پول این مردم به خوش گذرانی رفته و با افتخار هم در مورد آن صحبت میکنین ... ای وای بر ما که هدف انقلاب خمینی این نبود.
مسئله اینه که مسئولان میدونن یه ایرانی ساختن که انگار هیچ جایش جای استراحت نیست و فقط باید تشریف ببرن اونور اب برای خستگی در کردن حتی.
سلام...ببخشید مگه شهردار ایلام زن و بچه اش خارج هستند؟ مگر شهر دار ایلام خارج رفته بوده؟ شهر دار ایلام؟ ایلام؟! خارج!! شهردار!! مگه میشه...شهر دار ایلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا قوت دلاور كه ارز مملكت ميبري خوش گذراني با بچه ها ، پس نتيجه ميگيريم حقوق شما انشاا... كفاف خريد ارزهاي خارجي داره ، اين نشانه علي وار زندگي كردن شماست ، بدبخت مردم ايلام و شهرستانهاي آن به كي دل خوش كردن .
آقای شهردار به نظر شما کشور خودمون با اینهمه زیبایی جایی برای استراحت شما نداشت؟؟؟ با این نرخ دلارها چجوری رفتی شما؟
مرگ خوبه برای همسایه. مردم عزیز ایران اشکنه بخورید!!!! اگرم نتونستید اشکال نداره به جای سه وعده یه وعده بخورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خانه از پایه بست ویرانست خواجه دربندنقش ایوان است
اگرایشان نمی رفتن پیازنمیشدپانرده هزار
سلام منصفانه قضاوت کنیدنه مغرضانه وحزبی.شهردارهم حق داره درزندگی خصوصی اش تصمیماتی بگیره اینقدربه همدیگر سخت نگیریم تاخداوندبرماسخت نگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
درودبربلندنظران متمدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
میتونه استعفا بده از پست و مقامش بره با زن و بچه اش مسافرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
این چه حرفیه آقا؟ حزب چیه؟ مردم عادی اصلا این ادابازی شما سیاسی ها رو درک نمیکنن؟ سالی که مردم نون ندارن بخورن، شهردار یک استان مرزی محروم باید بره مسافرت خارج از کشور؟ میدونید یه بلیط رفت و برگشت فرانسه الان میتونه زندگی حداقل سه تا خونواده تو همون ایلام رو سروسامون بده؟ افسوس که نمیدونید یا خودتون رو به ندونستن زدید
شهردار ایلام! شما اگر با پول خودتان در این ایام بحران اقتصادی کشور رفتی خارج واقعا فردی هستی کافر به خدا و تمام ادیان الهی

و اگر از جیب بیت المال رفتی که دزد و حرام خوار ...
راست ميگي ميرفتي بازديد از مناطق جنگي با راهيان نور ...
رفته خارج براي تبليغ و تببين اهداف انقلاب !!!!
فکر کنم مملکت از دست رفته ما متوجه نیستیم.
باید به ایشان و امثال ایشان مرخصی دائم داده شود تا بتوانند فراغ زن و فرزند را به وصال تبدیل کنند و با هم در بلاد شیطان بزرگ و در سایه کدخدا ایام را به خوشی سپری کنند تابه محضر خدا برسند !!
یعنی چه؟
همان‌طور که هر خانواده‌ای نیاز دارد در کنار فرزندانش باشد بر خود لازم دانستم غیبت چندین ماهه در کنار بچه‌ها و همسرم را با مسافرت جبران کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
یعنی مسایل شخصی دیگران به منو شما ربط ندازه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
اگه مسایل شخصی بود ما نباید خبر دار می شدیم درضمن اتفاقا مسایل شخصی و بخصوص مالی و گردش و تفریح و ویلا و سفر خارجی مسئولان به ما مربوط می شود چون از بیت المال که شاید حیب شما نباشد ولی صد درصد از جیب من هست به ایشان و امثال ایشان حقوق پرداخت می شود حقوق من دو و نیم میلیون در ماه است آیا شهردار ایلام هم دو و نیم میلیون می گیرد؟
(((( شهردار ایلام تصریح کرد: همان‌طور که هر خانواده‌ای نیاز دارد در کنار فرزندانش باشد بر خود لازم دانستم غیبت چندین ماهه در کنار بچه‌ها و همسرم را با مسافرت جبران کنم.))))
آخییییییه !!!
چقدر این مسئولین تشنه خدمتند و خانواده دوست !
بیچاره رفته همسر و بچه هاشو ببینه !!
نکنه شما انتظار دارین اونا برا دیدن باباشو پاشن بیان تو این مملکت که یکی از مسئولیشن باباشون !!!! بقیه هم میشه حدس زد چه وضعی دارن !
پس بهتره خانواده نازنین همونجا بمونن و منتظر اتمام خدمت صادقانه باباجون بمونن تا به ایشان ملحق بشه !!
تا اتمام ماموریت و تکمیل ظرفیت و رفع نیازهای حال و آینده زن و بجه ها ، عجالتا بابا میره هرازگاهی یه سر به اونا بزنه ؛ علی برکت الله .
شورای شهر ایلام اگر دغدغه مشکلات مردم را دارند و به اسلام و به قرآن اعتقاد دارند بدون فوت وقت شردار را استیضاح و برکنار کنند و یک شهردار مردم دار خادم مردم را منصوب نمایند
چرا کسی که صادقانه حرف زده را سرزنش و نابود و بی انگیزه می کنیم. چرا ما ایرانی ها اینطور شده ایم یک روز از طرف کوه می سازیم و یک روز او را به پر کاهی می فروشیم. به نظرتان این همه که انتقاد کرده اند از سر دلسوزی بوده یا مسایل دیگر. سیاست بازی همه را نابود کرده بابا جون اگه طرف جرمی و تخلفی مرتکب شده طبق قانون با او برخورد خواهد شد دیگه این زخم زبون ها و نیش و کنایه ها چه معنی دارد. کمی وجدان خود را قاضی کنیم و بدانیم که خدا ناظر اعمال ماست و او نیز ما را قضاوت خواهد کرد
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
شما هم حتما فرزند ایشون تشریف دارید!!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ایرانی جماعت برای خطایی دیگران قاضییم و برای گناه خود وکیل معلوم نیست با خودمون چند چندیم نعوذبالله خدارو هم سردر گم کردیم
یکی نیست جلوی خارج رفتن اینها رو بگیره اقای چمران رییس کل شهردارها خوابیدی یا خودت هم خارج تشریف داری عضو شورای شهر مشهد که اون طور ... این یارو هم که زن و یچه اش خارج هستند رفتند بازدید
بنده موندم که ایشان با ادعای حقوق 7میلیونی چطور مسافرت فرانسه با خانواده تشریف میبرند !!!!!خاک بر سر ما که عرضه گرفتن حقمان را نداریم وفقط چرت وپرت می نویسیم!!!!!!
ای داد بر اسلام حکومت عدل علی خانم بچه ها خارج تشریف داشتند ایشان هم رفتند دیدنشون اینقدر گیر ندید شاید سفر زیارتی بوده میخوان ریا نشه .....
باید برای چنین مسئولینی متاسف بود در حالی که فشار های اقتصادی در این ماه ها روی مردم زیاده و همچنین توصیه رهبری عزیز به مردم که سفرهای خارج رو کنسل کنن یه مسئول کم درک چطور به خودش اجازه می ده خارج از کشور سفر بره .
این رفتار هیچ توجیهی جز عدم درک عمیق نداره
امام علی علیه السلام با مضمونی از سخنان به این مطلب تاکید دارن که تا مسئولین اصلاح نشن وضعیت مردم بطور کامل اصلاح نمیشه
مسئول خودت را اصلاح کن و درکت را عمیق کن
دوستان اگر کشور در شان زندگی برای خانم بچه هاشون مدیونن اگه به خاطر ما گرگوریا خاطر ملوکانه رو مکدر کنن ً
مردیم از این همه عشق به خدمت دوستان
من پژمان از سنندجم خاک تو سر مردم ،خاک تو سر مردم ساده ،یارو سیزده بدرش هم نمیتونه بره کوه بغل خونش متاسفم متاسف
شاید رفته برای بچه اش شناسنامه بگیره تا تابعیت فرانسه رابگیره.با چه مدیرانی مواجعه هستیم ان هم شهردار یک شهر محروم خدایا چه روزگاری شده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر