بازدید 4697

توقیف ۳ فروند شناور صید «تِرال» را در آب‌های عسلویه

کد خبر: ۸۸۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 28 March 2019

فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران از توقیف سه فروند شناور صیادی متخلف در آبهای عسلویه خبر داد و گفت: این سه فروند شناور در حال صید ترال آبزیان بودند که توقیف و از آنان ۷ تن صید غیرمجاز آبزیان کشف شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار منصور روانکار با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم نیروی دریایی سپاه برخورد قاطع با صید آبزیان به صورت قاچاق، ترال یا کف‌روب در خلیج فارس است اظهار داشت: بعداز ابلاغ فرمانده نیروهای مسلح در مشارکت نیروی دریایی سپاه در مقابله با قاچاق سوخت و صید مخرب ترال آبزیان، منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با تمام امکانات و تجهیزات وارد عرصه عملیات شد.

وی تاکید کرد: در این راستا شناورهایی که اقدام به صید آبزیان به صورت ترال می‌کنند ضمن توقیف شناور و صید آنها، به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه صید ترال صدمات جبران ناپذیری به ذخیره و زاد و ولد آبزیان در خلیج فارس وارد می‌کند از توقیف سه فروند شناور صیادی متخلف در آبهای عسلویه خبر داد و بیان کرد: در این عملیات 20 نفر خدمه ایرانی و خارجی این شناورها بازداشت و هفت تن آبزیان قاچاق از این شناورها کشف و توقیف شد.

سردار روانکار با بیان اینکه متخلفان قصد انتقال و فروش این محموله صید غیر مجاز به کشورهای حاشیه خلیج فارس داشتند خاطر نشان کرد: صید قاچاق کشف شده زیر قیمت معمول، در بازار شهرستان عسلویه به فروش می‌رسد.

وی با تاکید بر مشارکت همگانی برای مقابله با قاچاق و صید غیرمجاز ترال از صیادان در خواست کرد با متخلفان و قاچاقچیان همکاری نکنند.

سردار روانکار با بیان اینکه متخلفان دستگیر شده به دستگاه قضایی معرفی شدند افزود:نیروی دریایی سپاه با کسانیکه سرمایه‌های کشور را قاچاق کنند قاطعانه برخورد می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل