بازدید 22466
۱
به علت فرونشست زمین

کیلومتر 35 جاده مشهد- نیشابور مسدود شد

کد خبر: ۸۸۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 27 March 2019

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: به علت نشست و فروکش کردن زمین در کیلومتر 35 مشهد به سمت نیشابور در محدوده روستای باغشن و حاجی‌آباد، این مسیر مسدود شد و رانندگان از جاده قدیم مشهد به سمت نیشابور هدایت شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرهنگ هادی امیدوار گفت: مسیرها و جاده‌های استان که به علت سیلاب و آب‌گرفتگی مسدود بودند، بازگشایی شدند و فقط جاده مسیر مشهد به سمت نیشابور به دلیل فرونشست زمین مسدود شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: از یک ساعت گذشته جاده مسیر مشهد به سمت نیشابور در کیلومتر 30 این مسیر به دلیل فرونشست زمین در سطح راه در محدوده روستاهای حاجی‌آباد و باغشن در مسیر جنوبی جاده نشست کرد.

وی ادامه داد: مسیر جاده مشهد به سمت نیشابور از سمت قدمگاه بسته شد و رانندگان از مسیر جاده قدیم مشهد به سمت نیشابور هدایت می‌شوند تا سطح جاده شکافته و ترمیم شود و بعد از ترمیم رانندگان به مسیر اصلی هدایت می‌شوند.

امیدوار اظهار کرد:در حال حاضر ترافیک سنگین در جاده قدیم مشهد به سمت نیشابور را شاهد هستیم که رانندگان باید در این شرایط با آرامش رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک جاده‌های استان پرحجم و نیمه سنگین است ولی در جاده قدیم مشهد به سمت نیشابور به دلیل فرونشست زمین ترافیک سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر جاده تربت حیدریه به سمت گناباد، تربت حیدریه به سمت جاده بجستان و فردوس ترافیک پرحجمی را شاهد هستیم و خروجی شهرها پرحجم و ورودی‌های شهرهای استان پرحجم و نیمه سنگین است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
جالبه با این همه خرجی که کردن بازم جاده قدیم حرف اولو میزنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار