بازدید 38778
تشریح آخرین اقدامات ارتش در حادثه سیل شیراز از زبان امیر نوذری

یگان‌های ارتش در دروازه قرآن شیراز مستقر شدند

کد خبر: ۸۸۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ 25 March 2019

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پادگان‌ نیروی زمینی شیراز با کلیه امکانات از قبیل جرثقیل، آمبولانس، بیل مکانیکی و کفی، کلیه خودروهای سانحه‌دیده را جا به جا، مصدومان را تخلیه و خودروها را به پارکینگ استانداری منتقل کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش آخرین اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناگهانی سیل شیراز را تشریح کرد.

وی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به همه فرماندهان ارشد نیروی زمینی در کل کشور اعلام کردیم که آمادگی مقابله با سیل و نیازمندی های شورای تامین استان و ستاد کل بحران کشور را داشته باشند.

یگان‌های ارتش در دروازه قرآن شیراز مستقر شدن

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: فرمانده ارشد ارتش در فارس بر همین اساس همه کارکنان را احضار کرده و به همه آنها اعلام آماده باش برای حوادث طبیعی را داده است.

امیر نعمتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزدیکترین پادگان به دروازه قرآن شیراز، پادگان نیروی زمینی ارتش بوده بلافاصله یگان‌های علوم و فنون مرکز پیاده و زرهی، تیپ ۳۷ زرهی، بیمارستان ۵۷۶ و پشتیبانی منطقه فارس بعد از وقوع سیل در دروازه قرآن حاضر شده است.

وی اضافه کرد: پادگان‌نیروی زمینی شیراز با کلیه امکانات از قبیل جرثقیل، آمبولانس، بیل مکانیکی و کفی، کلیه خودروهای سانحه دیده را جا به جا کردند و مصدومین را تخلیه و خودروها را به پارکینگ استانداری منتقل کردند.

یگان‌های ارتش در دروازه قرآن شیراز مستقر شدن

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه کلیه پادگان های نیروی زمینی ارتش در استان فارس آمادگی اسکان اضطراری میهمانان و مردم شیراز را دارد، گفت: من خودم از یگان‌ها بازدید کردم و این آمادگی را بررسی کردم.

امیر نعمتی تاکید کرد: با توجه به درخواست ستاد بحران کشور تعداد زیادی نفربر دو زیست در مناطق مختلف کشور آماده هستند و بارگیری شدند تا در صورت نیاز اعزام شوند.

وی در پایان گفت: به همه هموطنانمان که بستگان خود را در سیل شیراز از دست داده‌اند تسلیت می گوییم و اعلام آمادگی خود را برای اعزام تجهیزات و نیروی انسانی اعلام می کنیم.

یگان‌های ارتش در دروازه قرآن شیراز مستقر شدن

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی