بازدید 5635

نجات ۸ اتوبوس سرگردان از جاده مرنجاب

کد خبر: ۸۸۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 25 March 2019

به دنبال منحرف شدن هشت اتوبوس در جاده مرنجاب و گم کردن مسیر اصلی خود، با تلاش احد موتوری شهرداری آران وبیدگل و دیگر نیرو‌های امدادی، مسافران آن‌ها نجات یافتند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، چند شب پیش در پی یک اتفاق ساده، اتوبوس گردشگران در مسیر مرنجاب از جاده منحرف شد و به دنبال آن هفت اتوبوس دیگر نیز از مسیر اصلی خارج و حدود ۲۷۰ مسافر در کویر رویا‌ها با ترس به دنبال نجات بودند.

در این اتفاق یکی از گردشگران طبق شماره‌ای که از راهنما‌ها داشت، در تماس با شماره تلفن خدمات موتوری شهرداری، از این بخش درخواست کمک کرد و به صورت تقریبی آدرس اتوبوس را به مسئول خدمات موتوری شهرداری آران و بیدگل داد.

به دنبال این تماس در مدت کوتاهی نیرو‌های آتش نشانی، شهرداری، نیروی انتظامی و خدمات موتوری شهرداری طی یک عملیات گسترده به نجات افراد گرفتار در خارج از جاده پرداختند که پس از حدود ۶ ساعت مسافران گمشده، با سلامتی کامل به جاده اصلی وارد شدند.

عباس ملکی از افراد نجات یافته این حادثه در این باره به خبرنگار ایسنا، گفت: لحظه‌ای که متوجه خروج از جاده شدیم بسیار احساس ترس و نگرانی داشتم و به یاد افراد گرفتار در این کویر طی سال‌های قبل افتادم که جان خود را از دست داده بودند، با این وجود سعی کردم با اقدامی درست، بهترین تصمیم را بگیرم.

وی افزود: طی صحبت با یکی از دوستان، با شماره‌ای که در شهر نوشته بودم، چندین بار تماس گرفتم و در نهایت موفق به دادن آدرس تقریبی خود شدم که از سوی آن‌ها قول مساعد برای نجات داده شد و خوشبختانه نیروی انتظامی، آتش نشانی و به خصوص خدمات موتوری، ما را نجات دادند.

احمد کرباسیان مسئول خدمات موتوری شهرداری آران و بیدگل نیز در این باره به خبرنگار ایسنا، گفت: ما با تمام امکانات و با جان دل برای کمک به این افراد عازم شدیم و توانستیم با کمک دیگر نیرو‌های حاضر، مسافران را به جاده اصلی بازگردانیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان