بازدید 6529

شهادت یک نیروی اورژانس در سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۸۸۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ 22 March 2019

رئیس سازمان اورژانس کشور، شهادت یکی از نیروهای اورژانس در حمله بامداد امروز اشرار به یک پایگاه اورژانس 115در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ساعت 00:25 دقیقه بامداد امروز چند نفر از اشرار مسلح با مراجعه به پایگاه اورژانس، در چند کیومتری پایگاه، اعلام تصادف کاذب می‌کنند و شهید عبدالعادی شهدادزهی نیز در حال حرکت به سمت آمبولانس برای انجام ماموریت با شلیک گلوله دچار جراحت می‌شود و در ساعت 02:32 در اثر خون ریزی شدید به شهادت می‌رسد.

پیرحسین کولیوند در پیامی به مناسبت شهادت این نیروی اورژانس نوشت: «بار دیگر حزن و اندوه، خانواده اورژانس را در بر گرفت.

حمله اشرار به پایگاه اورژانس 115 استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت یکی از خدمت رسانان اورژانس در حین انجام وظیفه شد موجب تاسف و تاثر گردید.در دومین روز از آغاز سال باید در غم از دست دادن این عزیزان به سوگ بنشینیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده بزرگ اورژانس، شهادت این عزیز را به خانواده های داغدار و خانواده بزرگ اورژانس تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن ها صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهدا رحمت واسعه در اعلا علیین مسئلت می نمایم.

روح پاک عبدالهادی شهداد زهی با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و قطعا در شب شهادت حضرت زینب(س) در سفره ایشان از روزی الهی بهره مند می گردد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان