بازدید 3686

زیبایی هایی بوشهر؛ از سواحل بکر تا نخلستان های سرسبز و بناهای تاریخی

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با یادآوری وجود نخلستان های سرسبز و بناهای تاریخی در این استان گفت: وجود مجتمع های بزرگ، سواحل زیبا و غروب دل انگیز بوشهر چشم هر بیننده ای را خیره می کند.
کد خبر: ۸۸۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 21 March 2019

عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه بوشهر شهری بندری با قدمت و تمدنی چندین هزار ساله است، گفت: استان به سه قطب صنعتی که جنوب استان، کشاورزی مرکز استان و قطب تجاری که شامل بندرگناوه و دیلم است تشکیل می شود.

استان بوشهر هزار کیلومتر ساحل دارد

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه این استان نزدیک به هزار کیلومتر ساحل دارد، افزود: بهترین زمان سفر به بوشهر دی تا فروردین ماه است و در این ماه ها بهترین آب و هوا را دارا است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم، سواحل بوشهر را بسیار بکر و زیبا خواند و ادامه داد: بوشهر ظرفیت بالایی برای توسعه ورزش های آبی دارد البته گردشگری در بوشهر تنها منحصر به نوروز نیست و گردشگران در فصل زمستان نیز می توانند به این استان زیبا سفر و از جاذبه های آن دیدن کنند.
ساحل بوشهر

وی با یادآوری اینکه وجود مجتمع های بزرگ و سواحل زیبا و غروب دل انگیز در استان بوشهر چشم هر بیننده ای را خیره می کند، گفت: گناوه علاوه بر سواحل زیبایش، بازارها و مراکز تجاری معروفی دارد که مسافران نوروزی می توانند مایحتاج خود را با قیمت مناسب و پایین تری نسبت به مناطق دیگر بخرند.
بازار گناوه و دیلم

استان بوشهر در ایام نوروز پذیرای 10 میلیون گردشگر است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با یادآوری اینکه استان بوشهر در ایام نوروز پذیرای 10 میلیون گردشگر است، افزود: زیرساخت های استان به طور تقریبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده است البته از سه ماه گذشته کمیته هایی برای برنامه ریزی جهت اسکان مسافران نوروزی تشکیل شده و نسبت به سال گذشته تدابیر مناسبی اتخاذ شده البته ما نیز نظارت مناسبی را بر عملکرد آنها داشتیم و در ایام نوروز نیز خواهیم داشت.

وجود نخلستان های سرسبز و بناهای تاریخی در استان بوشهر

وی با یادآوری وجود نخلستان های سرسبز و بناهای تاریخی در استان بوشهر، ادامه داد: بافت قدیم بوشهر نیز از جاذبه های گردشگری به شمار می رود؛ موزه رئیس علی دلواری، عمارت ملک، قلعه خورموج، کاخ بردک سیاه، منطقه باستانی سیراف و آب انبار قوام از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری محسوب می شوند که می توانند مورد توجه مسافران نوروزی واقع شوند همچنین مسافران علاوه بر بازدید از مکان های دیدنی و تاریخی می توانند از غذاهای محلی و لذیذ بوشهر نیز لذت ببرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر