بازدید 7077
رئیس‌جمهور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال ۱۳۹۸:

مردم را از لحاظ خدمات دولتی، در رفاه بیشتری قرار می‌دهیم/ اساس نابسامانی‌ها و مشکلات از بیرون مرزها است/ تورم را مهار و قیمت ارز را متعادل می‌کنیم

سال جدید، سال تولید، تلاش و اشتغال برای جوانان عزیز است/ اصل را فرع و فرع را اصل کردن، اشتباه راهبردی است/ مردم را از لحاظ خدمات دولتی، در رفاه بیشتری قرار خواهیم داد/ اساس نابسامانی‌ها و مشکلات، از سوی بدخواهان و از بیرون مرزها است/ همه باید در برابر مشکلات احساس مسئولیت کنیم/ مشکلات از بدخواهان و تازه به قدرت رسیدگان در واشنگتن آغاز شد، اما پایانش دست ماست/ با اتحاد و انسجام ما دشمن زودتر به یأس و پشیمانی می‌رسد/سال جدید، سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگانمان است/ دولت برنامه‌های جدید خود را در اوایل سال جدید اعلام خواهد کرد...
کد خبر: ۸۸۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲ 21 March 2019

رییس‌جمهوری در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال ۱۳۹۸ هجری شمسی، با ارائه فهرستی از کامیابی‌های سال گذشته و ناکامی‌ها و مشکلاتی که مردم با آن مواجه بودند، سال جدید را سال تصمیم‌گیری‌های نو، انسجام ملی و تلاش مضاعف خواند و تاکید کرد: تردید نکنید با تلاش مضاعف، به پیروزی می‌رسیم و از مشکلات عبور خواهیم کرد.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با بیان اینکه" اساس نابسامانی‌ها و مشکلات ما، از سوی بدخواهان، از بیرون مرز ایران وارد سرزمین ما شده است"، اظهارداشت: امروز میدان نبردی است که آحاد مردم در این میدان باید حضور داشته باشند و غیبت حتی یک نفر هم می‌تواند خسارت بار باشد.

رئیس جمهور سال جدید را سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگان برشمرد و تصریح کرد: دولت برنامه‌های جدید خودش را در اوایل سال نو اعلام خواهد کرد.

مردم را از لحاظ خدمات دولتی، در رفاه بیشتری قرار می‌دهیم/ اساس نابسامانی‌ها و مشکلات از بیرون مرزها است/ تورم را مهار و قیمت ارز را متعادل می‌کنیم

متن کامل پیام نوروزی دکتر روحانی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله والصلاة على رسول الله وعلى آله وصحبه

السلام علیک یا امین الله فی ارضه و حجته علی عباده السلام علیک یا امیرالمؤمنین

با سلام، درود، تحیت و شادباش به مردم فهیم سراسر کشور، ایرانیان خارج از کشور و همه ملت‌های همسایه‌ای که نوروز را گرامی می‌دارند؛ به‌ویژه به خانواده‌های عزیز شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان و آنهایی که در این لحظه به جای اینکه کنار خانواده خود باشند، محل خدمت خود به کشور را -که در واقع آنجا عبادتگاه خواهد بود- انتخاب کرده‌اند.

نوروز به معنای سرسبزی، طراوت و بازگشت از روزهای سخت زمستان و ورود به فضای بهار و اعتدال است. نوروز بازگشت به اخلاق و فضیلت، صله ارحام، دیدار با یکدیگر، دور کردن کینه از دل‌ها و محبت و عشق به یک‌دیگر است؛ یاری مستمندان و پایان دادن به اختلافات بین برادران دینی و همچنین اقوام و خویشاوندان.

سال ۱۳۹۸، آغازش با نام امیرالمؤمنین(ع) و ایام ولادت آن بزرگوار، و پایانش نیز با ولادت آن حضرت قرین خواهد بود. امیرالمؤمنین نماد بزرگ حقیقت، عدالت، حریّت و رادمردی بود. او دستِ نوازش به سر یتیمان می‌کشید و یاور همه افرادِ نیازمندِ جامعه بود. زندگی او، درس و راهی است که مولای بزرگ ما به ما می‌آموزد و امیدوارم همه ما در این سال امیرالمؤمنین(ع) راه و مسیر و سیره او را بیش از گذشته پاس بداریم، و اجرا و عمل کنیم.

معمولا در آغاز سال و نوروز یادی می‌شود از فهرست کامیابی‌های سال گذشته و ناکامی‌ها و مشکلاتی که مردم با آن مواجه بودند.

سال گذشته، سال پیروزی بر تروریسم، سال پیروزی ملت ایران در مجامع بین المللی و در دادگاه بین‌المللی، سال ایستادگی ملت ایران و حماسه‌های باشکوهی چون ۲۲ بهمن و سال صبر، مقاومت و ایستادگی ملت بود.

در عین حال از لحاظ معیشت، مردم با سختی‌های فراوانی مواجه بودند و همه تلاش دولت و کارگزاران نظام، کاهش این سختی‌ها و مشکلات بوده است.

ایران‌ستیزان فکر می‌کردند ۱۳ آبان، روزی است که به همه اهداف خود می‌رسند، و ۲۲ بهمن را در ایران جشن پیروزی خود می‌گیرند. اما همه این روزها، روزهای ناکامی دشمن و پیروزی ملت شریف و بزرگ این سرزمین ما بود.

نکته‌ای که در این آغاز سال می‌خواهم خدمت شما اشاره کنم، اینکه همه ما باید دقیق شویم که ریشه مشکلات و نابسامانی‌ها از کجاست؟

اصل را فرع کردن و فرع را اصل کردن، بزرگترین اشتباه راهبردی در زندگی است.

اساس نابسامانی‌ها و مشکلات ما، از سوی بدخواهان، از بیرون مرز ایران وارد سرزمین ما شده است. البته مشکلات ساختاری که مربوط به سالیان گذشته است، حتی سال‌های قبل از انقلاب، آن نیز تأثیرگذار خواهد بود. در سختی‌ها برای معیشت مردم، ضعف مدیریت هم در مواردی می‌تواند به افزایش این مشکل کمک کند؛ اما اصل را از یاد نبریم.

در میدان جنگ و نبرد، اگر دشمن را ندانیم کجاست و آتشی که می‌خواهیم بر سر دشمن بریزیم، بی‌هدف به‌کار ببریم؛ زمانی که دشمن روبروی ماست، اگر به راست یا چپ حمله کنیم، درحقیقت به نیروهای خودمان تلفات وارد کرده‌ایم.

همه ما باید احساس مسئولیت کنیم. این مسئولیت را به گردن این و یا آن نیندازیم. ما در یک شرایطی هستیم که باید بار مسئولیت را بین خود تقسیم کنیم. دولت، قوای دیگر، نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها، فرهیختگان، کشاورزان، کارگران، تولیدکنندگان، کسبه و همه اقشار مردم، همه در برابر این شرایط و این مشکلات باید احساس مسئولیت کنیم.

این دوره، دوره جنگ نظامی نیست که بر گروهی واجب کفایی باشد؛ ارتش و سپاه و بسیج در میدان نبرد باشند و ما در پشت جبهه کمک کنیم؛ امروز میدان نبردی است که آحاد مردم در این میدان باید حضور داشته باشند؛ غیبت حتی یک نفر هم می‌تواند خسارت بار باشد.

آنچه دشمن می‌خواهد اینکه در برابر این مشکلات، ما رو در روی هم بایستیم، بین ما شکاف و تفرقه ایجاد کند و از آنچه عامل اصلی نابسامانی است، غافل شویم.

ممکن است کسی بپرسد که این تحریم‌ها و مشکلات تا کی ادامه دارد؟ من می‌خواهم به عرض ملت ایران برسانم که مشکلات از بدخواهان و عهدشکنان و از تازه به قدرت رسیدگان در واشنگتن آغاز شد، اما پایانش دست ماست. هر مقدار اتحاد ما بیشتر شود و دشمن بفهمد در این تحریم، ملت ما منسجم‌تر خواهد شد، زودتر به یأس و پشیمانی می‌رسد. هر مقدار دشمنان ما ببینند که ما در شرایط تحریم، تهدید را تبدیل به فرصت کردیم، اصلاحات ساختاری را انجام دادیم، ساعات کار و دقت کارمان را افزایش دادیم، شرکت‌های دانش‌بنیان را توسعه دادیم و تولیدمان را گسترش دادیم، صادراتمان را اضافه کردیم، وقتی دشمن ببیند که او از تحریم ضرر می‌کند و ما نفع می‌بریم، آن روز، روز پایان تحریم خواهد بود.

دشمن فکر می‌کرد در این تحریم همه دنیا و متحدانش در کنار او می‌ایستند، اما دیدیم تمام کشورها به استثناء چند کشور در کنار ملت ایران ایستادند؛ تمام مجامع بین‌المللی از سازمان ملل تا شورای امنیت تا آژانس و تا دادگاه‌های بین‌المللی، همه و همه، حق را به ملت ایران دادند.

مردم عزیز ایران بزرگ! ما آغازگر این شرایط نیستیم؛ ما ملت بزرگی هستیم که به عهد خود وفادار بودیم و پای عهد و پیمان‌مان ایستاده‌ایم. آنهایی که عهد شکنی کردند ماهیت خود را افشا کردند. آنها که دست به جنایت زدند، باید بدانند پایان این راه به نفع آنها نخواهد بود.

سال جدید، سال تصمیم‌گیری‌های نو است، سال انسجام بیشتر و تلاش بیشتر است. کشاورزان عزیز ما که برای ما در سال گذشته افتخار آفریدند و در بسیاری از محصولات، ما را خودکفا کردند؛ کارگران صنعت نفت و پالایشگاه‌ها که ما را در انرژی خودکفا کردند؛ همه تلاشگران در آب و برق و کشاورزی، راه و راه‌آهن، صنعت و معدن و در سایر قسمت‌ها که همه توان خود را به‌کار گرفتند؛ ما در برابر آنها تواضع می‌کنیم. و خواهش و خواست ما در سال نو، تلاش مضاعف است. تردید نکنید با تلاش مضاعف، ما به پیروزی می‌رسیم و ما از مشکلات عبور خواهیم کرد.

دولت برنامه‌های جدید خودش را در اوایل سال جدید اعلام خواهد کرد. هدف ما آن است که کالاهای اساسی به مقدار کافی در اختیار مردم باشد. هدف ما این است که حقوق‌بگیران ثابت، در رنج و فشار کمتری باشند. هدف ما این است که رانت و فساد در جامعه برچیده شود. هدف ما این است که مدیران ما نسبت به زیر دستان خودشان نظارت و مراقبت بیشتری داشته باشند. هدف ما این است که قوه مجریه، قوه قضائیه و قوه مقننه در کنار هم و در برابر آنهایی که می‌خواهند از فضای تحریم به نفع شخصی خودشان استفاده کنند و سود ببرند، در برابر آنها باید بایستیم؛ آنها یک اقلیت ناچیزی هستند.

من در سالی که گذشت به ۱۰ استان سفر کردم و در تمام ۱۰ سفر استانی‌ام، نشاط، هوشیاری و آگاهی مردم، افتتاح صدها پروژه در یک روز در هر استان، تقریباً ۴ ، ۵ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح افتتاح شد و بیش از این مقدار، تفاهم نامه‌ها و توافقنامه‌ها امضاء شد. عمل استان‌ها، مسئولین و مردم، به معنای تلاش و بی‌اثر کردن تحریم است، امضاء تفاهم نامه‌ها به معنای نشاط و امید به آینده است.

این راه را ادامه خواهیم داد. در سال آینده مردم را از لحاظ خدمات دولتی، در رفاه بیشتری قرار خواهیم داد و امیدوارم مردم بتوانند به بسیاری از خدمات از جمله خدمات بهداشتی و درمانی، از طریق موبایل هوشمندی که در دست دارند، برسند. سال جدید، سال تولید، تلاش و اشتغال برای جوانان عزیز ما است و در این راه همه توان و کوشش خودمان را به‌کار خواهیم برد. سال جدید، سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگانمان است.

خوشحالم در ۱۲ سفری که در سال گذشته به خارج از کشور داشتم، اولین سفرهایم از همسایگان شروع شد: از ترکمنستان و آذربایجان، و آخرین سفرهایم نیز با همسایگان پایان یافت: روسیه و عراق. در هر جا وقتی نماینده ملت بزرگ ایران و خادم شما حضور می‌یافت، احترام را از سوی مردم و مسئولین می‌دید. این به معنای ناکامی تحریم‌گران است و این به معنای ناکامی آنهایی است که امروز می‌خواستند شکست ما را ببینند.

سال جدید، سالی است که ما مسیرمان را به سوی آرمان‌ها و اهداف بلندمان در کنار هم ادامه می‌دهیم. سال یاری همدیگر است و به جای اینکه مچ‌گیری کنیم، دست‌گیری کنیم. دست در دست هم دهیم و در برابر آنهایی که می‌خواهند ملت ما را بشکنند، عظمت و عزت ملت‌مان را بیش از پیش، به رخ آن‌ها بکشیم.

خدایا در این لحظات نورانی ایام ولادت امیرالمؤمنین(ع) و سال نو، همه روزهای میهن و ملت مان را نوروزی و همه فصول حیات و زندگی مان را بهاری فرما.

خدایا ذهن، فکر و زبان ما را از خشونت، ایجاد تفرقه و عیب‌جویی از دیگران به دور دار. خدایا زبان ما را از اهانت به دیگران، فکر ما را از بداندیشی و رفتار ما را از بداخلاقی نسبت به دیگران برهان.

خدایا این بنده کوچکت را مشمول عنایات خاصه خودت قرار ده، تا من و یاران و همکارانمان، بتوانیم خادم خوبی برای مردم عزیز باشیم؛ آراء مردم را به خوبی پاس داریم و منافع کشور و ملت‌مان را حراست کنیم و این نخواهد شد مگر با لطف و عنایت تو ای خدای بزرگ ما.

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۸۰
سلام
سال نو رو به تمامی مردم عزیز ایران و رهبر انقلاب تبریک عرض می کنم.
ای کاش رئیس جمهور حرفی از متعادل کردن نرخ ارز و بهبود معیشت مردم نمی کرد. اونایی که فقط فقط فقط به فکر انتخابات هستن هر کاری می کنن تا محقق نشه و تو انتخابات برگ بردنده داشته باشن. این وسط فقط مردم بیچاره متضرر می شوند.

خدا پشت و پناه تمام کسانی که به فکر مردم هستن باشه.
چه اصلاح طلب چه اصولگرا.
درود بر سرلشکر قاسم سلیمانی که فقط فقط فقط به فکر مردمه و هر کاری میکنه در راه رضای خداست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
اقای رییس جمهور شمارابخدادرسال ۹۸ عمل کنید شعاروتعریف ازخوددیگر خریداری ندارد
بازم حرفهای تکراری .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
بازهم حرف بازهم شعار بازهم فرافکنی بازهمفرارازمسوولیت پذیری و وپایخگویی وعذرخواهی !!!
اگر مشکلات مردم ناشی از خارج از مرزهاست پس باید در سیاست خارجی تحول اساسی رخ بدهد که این هم با اهداف تعریف شده سازگاری ندارد نوروزتان مبارک
قیمت ارز را روی چند متعادل میکنید؟ پدر ما در آمده از این قیمت های بازار ، موبایل دیگه نمیشه خرید، پرینتر و کامپیوتر و حتی کاغذ
واقعا حیف
اره همش زیر سر امریکاس!!!!!!!!
حرفهای همیشگی وتکراری
شما کاری نکنید و حرف نزنید من یکی راحتترم و تکلیفمومیدونم
من فکرمیکنم اگه مارو به حال خودمون بذارید بهتر زندگی میکنیم
دست بردار تو رو خدا اول سال.
داش حسن حرفای قشنگ زیاد زدی وقتشه عمل کنی و بیخیال برجام و کمک اروپا و ... بشی
ريس جمهور مردم رو چى فرض كرده؟!!!
باز وعده ؟؟!!
انشالله سریعتر استعفا داده و بخاطر این شش سال نحس، از ملت عذر خواهی کنید تا مشکلات ملت، کمتر شود...
اقای روحانی اینکه در بیرون از کشور درصدد ضربه زدن هستند شکی نیست ، شما چه کرده اید، اینکه تقصیر را گردن دیگران بیاندازید ، منطق شایسته یک رییس جمهور نیست ، چراکه این پرسش پیش می اید که شما چه کرده اید، شما چقدر مدیر و‌مدبر و توانمند بوده اید که آثار صدمات دیگران را کم کنید؟ پاسخ را خودتان هم بخوبی می دانید چیست ، پس عذرخواهی از مردم بخاطر عدم توانایی لازم برای مدیریت صحیح کشور دراین شرایط حداقل توقع از یک مسوول وظیفه شناس و متعهد است نه فرار از زیر بار مسوولیت
به انتخابات مجلس اشارهای نکرد!
چهار سال قبل در پیام نوروزی مهمترین مسئله کشور را انتخابات مجلس بیان کردند.
آنچناننننننننننن رونق اقتصادی ایجادکنم تاازفرط رونق اقتصادی ورفاه نابود شوید!
سلطان وعده بازوعده جدیدداد
60درصد از بیرون و 20بیست درصد بی کفایتی مسولین وبیست درصد نهادهای قدرتمند مقابل دولت از 96 دارن سنگ تراشی می کنند مقابل دولت
پاسخ ها
نسرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
هشتاددرصد مشکلات ناشی از بی کفایتیهاست که باعث اثربخشی تحریمها شده اند
ما را به خیر تو امیدی نیست......
مقصر واقعی مردم هستند که فریب امریکا را خوردند وفرزندان خودرا به آن دیار کفر ودشمنی فرستادند چرا میترسید وآشکارا سخن نمیگوئید
آقای رئیس جمهور مردم وقتی متحد و منسجم با دولت همدل می‌شوند که دولت و مسئولین را در کنار خود و در یک صف ببینند. نه اینکه مسئولین خود را بر فراز یک تپه امن قرار داده و به کار خود بپردازند و بعد به فقرا و و بیچارگان بگویند دشمن در پیش رو است و جان فشانی کنید. مشکل کار ما اساسا داخلی است نه خارجی. بی عدالتی اساس مشکل است که هیچ ارتباطی به خارج ندارد.
سلام.اقای رییس جمهور سال نومبارک.باکدام کلید تصمیم دارید قفل قیمت ارز را بشکنید وپایین بیارید .مواظب باشید کلید داخل قفل نشکنه.
نمیدانم اقای رئیس جمهور با چە برداشتی از این وضعیت سخت اقتصادی و وعدەهای عملی نشدە قبلی، این حفها را میزند؟
این حرفها مال اون ۱۰۰ روز اول بود، یادمونه!
این حرفها مال اون ۱۰۰ روز اول بود، یادمونه!
چطور میاد واسه مردم سخنرانی میکنه
آقای محترم روحانی رییس جمهور نولیبرال،
این حرفهای شما بگوش افراد جهان بخصوص در کشورهای پیشرفته کاملا قابل انتظار است.
یکسال مانده به انتخابات شروع میشو د و پول و ارز ازی که متعلق به باز نشستگان و بیمه بیکاری کارگران و فرهنگیان است با فرقان به ادارات برده شده و دستور میدهند «بخش خصوصی را رونق دهید» .
هنوز نتیجه انتخابات بصورت رسمی اعلام نگردیده است که ورق برمیگرددو شاخص های زندگی اکثریت مردم نزولی و آش همان آش و کاسه همان کاش.
اقای ریس جمهورومحترم من ۵ ساعت ایستادم تا بتوانم بشما رای بدهم،ولی دولت شما به هیچکدام از قول هایی داده بود عمل نکرد. خود دولت عامل گرانی ارز بود تا بتواند بودجه اختلاس شده صندوقهای قرض الحسنه را تامین کند.دیگر بشما اعتماد نداریم.
آقای روحانی واقعا می خواهی برای مردم خدمت بزرگی کنی ؟
استعفایت را بنویس برو چون دیگر کسی حرف های شما را باور ندارد به دلیل عدم کارآئی دولت و مجموعه دولت به مردم

خدا با عدل خودش با شخص شما برخورد کند انشالله
خدا بهمان رخم کند
ایشان هرچی شعار داد برعکس تلاش کرد!!
شما را به خدا فقط سکوت کنید جناب رییس جمهور
۱۱ سال کار کردم سک ریال یارانه نگرفتم ۳ ماه بیکار شدم اسمم رو از خدمات دفترچه تامین اجتماعی خارج کردید. خاله من که به کانادا مهاجرت کرده حتی یک ساعت هم اونجا کار نکرده خدمات درمانی و دارویی و آزمایشگاهی رایگان دریافت میکنه تازه تا قبل از ۶۵ سالگی هم بهش ماهیانه ۸۰۰ دلار میدن بعد از ۶۵ سالگی ۱۵۰۰ دلار پرداخت میشه.
اونوقت میخوای خدمات رفاهی مارو زیاد کنی؟. هنوز سال نو نشده پیاز شده کیلو ۹ تومن شما فقط امیدت رو بده حرف حرف حرف حرف حرف
يعني مي فرماييد ، گاو و گوسفند ها رو ترامپ از مرزها قاچاقي خارج ميكنه؟!!! با وجودكمبود گوشت مرغ در كشور و قيمت نجومي آن ، مكرون دستور آزادسازي صادرات مرغ را به خارج از كشور مي دهد؟!! اينهمه احتكار مايحتاج مردم در انبارها هم كار خانم ترزا مي مي باشد ؟!!!! راستي انحصار خودرو و واردات چاي ،شكر ،غذاي دام و طيور و ..... ممكنه دست خانم مركل باشه ؟ !!! من باور كردم كه " اساس نابسامانی‌ها و مشکلات، از سوی بدخواهان و از بیرون مرزها است " شما چطور ؟
یه مدت شعار ندید

چون هرقت حرف زدی وضع این مردم بدیخت بدتر شده
پیاز کیلوی 10هزار تومان . الی برکت الله ؟!
آیا درآمد دلاری مردم به دهه هشتاد بر میگردد؟ ماهی تقریبا 2000 دلار؟
فقط حرف درمانی وعده وعید بی پایه. دولت روحانی فقط یک هدف و وظیفه داشت آنهم به ثمر رساندن برجام که در آن یک وظیفه هم شکست خورد و آنقدر قرارداد آبکب بست که براحتی توسط ترامپ پاره شد. ظریف قطعا می دانست آمریکائی ها چقدر دروغگو و پیمان شکن هستند پس چرا یک چنین اشتباهی کرد. دولت روحانی باید بدلیل بی کفایتی در سال 98 کنار برود
مشکلات بوجود امده برای مردم بیشتر در اثر بی عرضگی مدیریتی است تا تحریم!
واله چی بگیم آقای روحانی نه از شما و نه از دوستان داخلی یا خارجتون خیری ندیدیم و حرف راست نشنیدیم.انشاله در سال جدید فقط یک قول بهم بدهیم "دروغ نگیم"
فقط باید دعا کنیم!
خدا به حالمان رحم کند معلوم نیست برای سال جدید چه نقشه ای دارد. علی برکت الله
خجالت هم خوب چیزی است مردم را فقیر نابود کردید . مسئولان ما فقط به فکر کشور های عربی هستند و مردم و منافع ملی را وسیله کرده اند برای رسیدن به اهداف .
بسمه تعالی
سالی که نکوست از بهارش پیداست ، امید بر جوانان عیب نیست . با اون افزایش حقوق ها معلوم بودچقدر در فکر معیشت مردم هستید....
قیمت وحشتناک پیاز سیب زمینی .گوشت مرغ گوجه و هزاران بدبختی دیگر .تبعیض رانت اقا زاده ژن برتر اختلاس نجومی .حقوق نجومی ریا تزویر دروغ نا بسامانی بازار بلو بشو قیمت ها رشوه گرفتن ادارات. حق کشی پارتی بازی رابط بازی و میلیون مکافات دیگر چه ربطی به بیرون مرزها دارد.اقای ریس جمهور باور این همه گرفتاری که منشا داخلی دارد.غیر ممکن است آدرس غلط نفرمایید.
مشکلات مردم از بیرون مرزها نیست از ناکارامدی امثال جنابعالی و دور و بری هاست.
آمریکا دلارشو داخل ایران گران نمیکنه، آمریکا پول بی پشتوانه تو ایران چاپ نمیکنه و هزاران مشکلاتی که باعث و بانی آن شخص مسئولین داخلی کشور و راس آنها جنابعالی میباشید.
مردم یادتان هست؟؟؟؟؟؟؟؟ این شعار عوام فریبی مسولین ماست همیشه.
احتمالا امسال اقای جهانگیری مانند سال گذشته در تلویزیون حاضر و به جای ارز ۴۲۰۰ تومانی نرخ رسمی ارز را ۵۲۰۰ اعلام و دوباره میگویند خدید و فروش ارز خارجی ۲ ماه ممنوع.
سلام به اقای رئیس جمهور بگید ..ممنون لطفا آب بابل و شهرهای اطراف که از شب عید تا الان قطع شده را دستور بدن سریع وصل کنن...خدمات بیشتر نمیخواهیم...
ممنون
مشکل طرز تفکر قدیمی و هاشمیست جنابعالی است راه حل تولید است راه شما حراج منابع تأمین اجتماعی و خرج کردن طی دو سال آتی است
پیاز شده هشت هزار تومان . آب و برق را از اول اردیبهشت گران کردید و ....
اينهمه دزدي و رانتخواري تو خودرو و ارز و سكه چي؟گمرك كه همه جنسهاي مردم رو گروگان گرفته چي؟خودروساز آشغالسازي كه در سايه امن ممنوعيت واردات خودرو گردن كشي ميكنه چي؟نفتي كه نميخرن ازمون چي؟براي اينها هم برنامه دارين يا فقط حرف الکی مثله هميشه؟!
درود بر دکتر روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
اقای روحانی سال ۹۷ کلیدت درقفل اقتصادی شکست !!!
. وقتی سخنرانی سخن رانی آقای رئیس جمهور رو می شنوم احساس می کنم ایشون داره مخاطبش (من و ملت ) را مسخره می کنه . آقای رئیس جمهور لطفا به سوگندی که در مقابل مردم خوردید پایبند باشید
هر سال شعار اقصادی داده می شود ولی عمده مسا یل سیاسی می شود تا زمانیکه اولویتها مشخص نشود و همه یکصدا نباشند هیچ کاری پیش نمی رود مسولیتهای دوگانه کشور را فشل کرده است
اساس نابسامانیها ازبیرون مرزهاست کارمادرسته !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
اقای روحانی لطفا برای یکبارهم که شده مسوولیت عملکردتان رابپذیرید وبخاطرهمه مشکلات وکاستیها که کمرمردم راخم کرده ازانها عذرخواهی کنید اینکارقطعا ازدرد وآلام مردم شریف ایران خواهدکاست .هرگونه فرافکنی همچون پاشیدن نمک برزخم مردم است
نزدیک ۴۰ سال ما در تحریم ها هستیم و به قول خودتان هیچ سالی به اندازه این سال ها بجز اندک معدودی از کشورها حامی ما نبوده اند (یعنی اکثر کشور ها حامی ما هستند) . کشورهایی مثل روسیه و چین هم که کاملا در تقابل با آمریکا هستند و همکاری آنها با ایران تا حدی بوده است که در جنگ با داعش رابطه و همکاری بسیار نزدیکی با آنها داشته ایم چطور است که بدترین مشکلات اقتصادی را ما در سال ۹۷ داشتیم. درست است که آمریکا دشمن ما است ولی دلیل نمی شود وجود آمریکا بهانه ای برای کم کاری شما شود .
پارسال هم همین موقع هم شماوهم معاون اولتان همین حرف هارامیگفتید ایکاش بجای شعارووعده وصحبت ازاینده کمی عمل میکردید واز افعال ماضی استفاده میکردید
آشیخ کوتاه بیا. همین مقدار رفاه شش ساله یعنی پراید50 میلیونی و گوشت صد و بیست تومانی و آب و برق و گاز مجانی باعث شده ژاپنی ها تقاضای مهاجرت به ایران داشته باشند. نکن از این کارها.
آقای رئیس جمهور ان شاالله در راهتان موفق باشید،به امید شکست دشمنان ایران و ثبات قیمت ها.
باتشکر
داداش حسن تو نگران نباش...این وظیفه منه که مردم رو تو رفاه قرار بدم..ممنون که یاد اوری کردی بهم..مردم رو گذاشته بودم رو اجاق حواسم پرت شده بود نزدیک بود رفاه مردم ته بگیره...بازم ممنون که یاد اوری کردی
بخدا قسم پیامی سراسر کذب دادی نه می توانی و نمیخوای که تورم و قیمت ارز و گرانی متعادل شود
دو کارخانه گاری سازی دولتی که دست خودته قیمت های نجومی میده بعد چطوری میخوای قیمت ارز را که بقول شما دست استکبار جهانی توش دخالت داره متعادل کنی
در ادامه ایشان افزودند
چنان رونق اقتصادی ایجاد بکنم(که جملگی از انتخاب من بعتوان رییس جمهور به اشتباه کردن بیفتید
خسته نباشین...همینقدررفاه که تابحال برای مردم به ارمغان آوردین...برای ناراضی کردن مردم تاابدکافیه...
دکتر شما وعده سرخرمن ندهید بهتر است
سلام
حتما همین خواهد شد
آره با گرون کردن آب و برق شروع کردی
خدا خودش حرم کنه..اینایی که روحانی وعده داده معلومه چی میخواد بشه
مردم را از لحاظ خدمات دولتی، در رفاه بیشتری قرار می‌دهیم
یا حضرت عباس ! خدایا به دادمون برس...‌ رفاه ۹۷ قراره تو سال ۹۸ بیشتر بشه!
جناب اقای رییس جمهور سقم وصحت حرفهای شما در مورد کنترل ارز و به تبع آن گرانی بعد از چهار روز مشخص خواهد شد امید وارم بتوانید با آغاز سال نو اعتماد از دست رفته دولت را نه در حرف بلکه در عمل باز گردانید به عنوان یک شهروند ایرانی از شما تقاضا می کنم از همین اوایل سال نو به وعده هاتان عمل کنید شاید فردا دیر باشد

با آرزوی موفقیت
وقتی رئیس جمهور ندونه که عمده مشکلات منشا داخلی داره نه خارجی به حل مشکلات هم امیدی نیست چونکه قدم اول رو بیراهه رفته ...این ره که میروید به ترکستان هم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
عمده مشکل در سیاست خارجی است
آقای روحانی پول پیامک های که به مردم به اسم شما فرستادند چه کسی پرداخت کرده؟
برای تولید و تکمیل زنجیره های تولید حتما باید دولت تعهد بلند مدت بدهد و حسابی تشویق کند تا سرمایه ها به این سمت حرکت کنند در غیر اینصورت کسی ریسک نمیکند برای تولید چیزی برود که در اینده که پول به کشور بیاید راحت بتوان از خارج وارد کرد چیزی که تا کنون اتفاق افتاده است.
شنیدن حرفهای سیاستمداران ایرانی مدتهاست که برای مردم عادی ناراحت کننده شده است. چند نکته:
1. می دانیم که مشکلی در روایط خارجی نداریم چون رییس جمهور گفته است
2. می دانیم که مشکلی هم در منابع ارزی نداریم چون رییس بانک مرکزی گفته است
3. می دانیم که مدیریت کشور دارد تمام تلاشش را می کند و قرار است باز هم بیشتر تلاش کند.
پس چرا شرایط زندگی منی که از مردم عادی هستم اینقدر رو به نزول است؟ شما باید اول اختلافات داخلی خودتان را برطرف کنید، درها را به روی غیر از باند و جناح خودتان در اداره کشور باز کنید تا بعد اجازه حرف زدن به خودتان بدهید. تا آن موقع لطفا همگی سکوت کنید
خیلی جالبه هرناکارامدی وضعفی که دولت داره یا کاراستکباره یا حروف الفبا کلا دولت کارامدوبدون نقصی داریم
تجربه 6 ساله ثابت کرده هر وعده ای رییس جمهور داده بر عکس از آب در اومده
رفاه بیشتر روحانی برای مردم یعنی بدبخت شدیم رفت
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی