بازدید 3187

امدادرسانی به بیش از ۸۰۰۰ نفر در سیل گلستان

کد خبر: ۸۸۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 20 March 2019

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی و خدمات دهی به بیش از هشت هزار حادثه دیده و درراه مانده در سیل و برف اخیر گلستان خبر داد.

به گزارش «تابناک»، محمدعلی هروی در گفتگو با مهر اظهار کرد: از شروع سیل تا ساعت ۱۷ روز سه شنبه به هشت هزار و ۲۲۶ نفر (دو هزار و ۵۷ خانواده) توسط جمعیت هلال احمر گلستان امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ شهر گلستان در این سیل دچار حادثه شده اند، افزود: ۱۸۷ نفر اسکان داده شده و ۲۸۰ خودور هم رهاسازی شد.

هروی با بیان اینکه از سطح هزار و ۷۷۷ منزل هم آب تخلیه شد، ادامه داد: ۸۷ تیم عملیاتی در قالب ۳۸۴ نیروی عملیاتی و ۷۱۰ نیروی نجاتگر در این عملیات ها شرکت کردند.

وی در خصوص ناوگان ترابری و تجهیزات بکارگیری شده در این حوادث گفت: ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه خودروی نجات تیپ یک و دو، ۱۰۵ خودوری کمکدار، دو دستگاه قایق نجات و ۹۵ دستگاه لجن کش در این عملیات ها به کارگیری شدند.

هروی تصریح کرد: همچنین دو هزار و ۲۵۰ بطری آب معدنی، دو هزار و ۵۰ قوطی کنسروجات، ۶ هزار و ۵۰۰ قرص نان، ۲۰۰ کیلو برنج، ۵۴۷ تخته پتو، ۶۶۶ بسته غذایی، ۶۰ بطری روغن و ۲۳۷ تخته موکت بین حادثه دیدگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۲۰۰ خودور گرفتار در برف رهاسازی و به ۸۰ خودور هم در خصوص بستن زنجیرچرخ امدادرسانی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار