بازدید 5936

بازدید باقری از خطرناک‌ترین نقطه در سوریه

کد خبر: ۸۸۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 19 March 2019
سرلشکر باقری با ورود به عمق مناطق عملیاتی سوریه از نزدیک با مدافعان حرم، رزمندگان سوری و مستشاران نظامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تابناک به نقل از صداوسیما از منطقه عملیاتی دیرالزور، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان با ورود به عمق مناطق عملیاتی سوریه در دیر الزور، المیادین و البوکمال از نزدیک با مدافعان حرم، رزمندگان سوری و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

سردار سرلشکر محمد باقری به شرق سوریه سفر کرد تا نحوه عملیات ارتش و نیرو‌های مردمی سوریه و مدافعان حرم را برای پاکسازی آخرین نقاط باقیمانده که با حمایت آمریکا و کشور‌های مرتجع عرب دست داعش مانده است، بررسی کند.
سردار سرلشکر باقری با ورود به نقطه مرزی عراق و سوریه و بازدید از این گذرگاه استراتژیک بر روی خاکریزی رفت که تنها ۲۰۰ متر با تروریست‌های داعش فاصله داشت.

به محض ورود سرلشکر باقری به این نقطه خطرناک پهپاد‌ها و جنگنده‌های آمریکایی نیز بر فراز البوکمال به پرواز درآمدند، اما رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به بازدید و ارزیابی خود در عمق مناطق عملیاتی ادامه داد.

سرلشکر باقری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما در خاکریزی میان حق و باطل با تاکید بر ادامه حرکت جبهه مقاومت برای پاکسازی کامل خاک سوریه از لوث وجود تروریست‌ها گفت: روحیه رزمندگان بسیار عالی بود و آن‌ها منتظر فرمان مسئولان ذیربط برای بیرون راندن همه تروریست‌ها از سوریه هستند.

وی با اشاره به اینکه بخش شرقی فرات با حمایت آمریکا، صهیونیست‌ها و کشور‌های مرتجع عربی هم اکنون دست تعداد اندکی داعشی و تروریست تکفیری است و به محض ورود ما به این منطقه هواپیما‌های امریکایی هم به پرواز درآمدند گفت: بیگانگان باید از خاک کشور مقاومت خارج شوند و در شمال و ادلب نیز ترکیه باید به وعده‌ای که در مذاکرات آستانه داده است، به سرعت عمل کند و کل خاک سوریه پاکسازی شود.

سردار سرلشکر باقری همچنین از ساحل فرات المیادین و دیرالزور نیز بازدید و در هرمنطقه با فرماندهان و رزمندگان دیدار و گفتگو کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل