بازدید 6218

وعدۀ شهردار پرند پیش از سال جدید عملی شد!

کد خبر: ۸۸۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 19 March 2019
امروزه شهرداری‌ها در وضعیت بد مالی قرار دارند تا جایی که بعضا چندین ماه نتوانسته اند حقوق کارگران خود را نیز بدهند.

کمتر کسی است که نداند بسیاری از شهرداری‌های کشور در معرض ورشکستگی یا رکود در فعالیت‌های توسعه‌ای قرار دارند و حتی در کلان شهر‌هایی همچون مشهد تهران، تبریز و اصفهان با مشکل جدی تامین منابع و بدهی‌های هنگفت مواجه و همین مسئله ارائه خدمات ارزان و روان به شهروندان را با مشکل روبرو کرده است. وعدۀ شهردار پرند پیش از سال جدید عملی شد!

متاسفانه شهرداری‌های کشور با چندین میلیارد بدهی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ برخی شرایط مالی این نهاد را بحرانی عنوان کرده و عده‌ای دیگر خطر را کمی جدی‌تر دانسته و نسبت از ورشکستگی آتی بسیاری از شهرداری‌ها خبر می‌دهند.

اما در این بین و به ندرت خبر‌های امیدوارکننده‌ای نیز از گوشه و کنار شهرداری‌های کشور می‌رسد و می‌توان امید داشت که با وجود مدیران کارآمد جوان و دلسوز سایه بی توجهی به معیشت کارکنان و کارگران این خانواده به حداقل برسد.

همین چندی پیش در پی اعتراض کارگران فضای سبز نسبت به عدم پرداخت مطالبات، عیدی و معوقات آنان توسط پیمانکار قبلی فضای سبز، سعید آگشته شهردار پرند قول پیگیری و رسیدگی به این مطالبات تا قبل از پایان سال ۹۷ را داد که با پیگیری‌ها و تلاش‌های شهردار، معاونت خدمات شهری و پیمانکار فضای سبز این وعده محقق و این مشکل برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس آگشته با حضور در جمع کارگران فضای سبز در بوستان شهدای گمنام ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی داشتن سالی خوب برای همه ملت ایران، اظهار کرد: یکی از ناراحتی‌های بنده آن سفرۀ خالی بود که شما به نشانه اعتراض پهن کرده بودید. ما به همت دوستان شورای شهر، معاونت خدمات شهر و سایر حوزه‌ها و کمیسیون‌ها سعی کردیم تا مسائل و مشکلات شما را حل کنیم.

شهردار پرند با اشاره به اینکه برای حل معضلات کارگران تا جایی که مربوط به شهرداری است، تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: موضوعاتی، چون پرداخت به موقع حقوق، پیگیری مطالبات و معوقات پیشین را با حضور پیمانکار جدید پیگیر هستیم و امیدواریم از این به بعد نیز مسئلۀ جدیدی برای شما پیش نیاد.

مهندس آگشته در پایان از تلاش کلیه اعضای شورای شهر و پیمانکار فضای سبز در جهت حل این معضل تقدیر و تشکر نمود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس