بازدید 4346
۳

هدایتی دردادگاه:افتخار می‌کنم به کی‌روش پاداش دادم

کد خبر: ۸۸۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 18 March 2019

حسین هدایتی در پنجمین جلسه دادگاه اتهام فساد بانکی اش از اینکه به سرمربی تیم ملی از محل تسهیلات بانکی پاداش داده است، به خود بالید!

به گزارش تابناک ورزشی، حسین هدایتی معروف به عابربانک گفت: بنده افتخار می‌کنم که به کی روش و کار آن پاداش داده‌ام. زمانی که تیم ملی فوتبال با تیم آمریکا بازی داشت و توانست این تیم را شکست دهد آقای داورزنی با بنده تماس گرفتند و گفتند ۱۵۰ هزار دلار به عنوان پاداش به ما پول بده که بنده گفتم ما با لهستان مراوده بانکی نداریم اما بعد از دوساعت پول را از هلند به هتل هیلتون ورشو انتقال دادند. بنده در قرض الحسنه جاوید از سال ۶۵ به هزاران نفر با مبلغ وام بدون کسر یک ریال داده ام اما خودم امروز به خاطر دریافت یک وام با وثیقه زندانی هستم.

هدایتی گفت: ۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به سه نفر دادند که اسناد آنها را به دادگاه ارائه کرده‌ام و ضابطان قول داده‌اند آن را وصول کند ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هم به یقینی بابت خرید شرکت‌ها داده ام و فکر می‌کردم این شرکت‌ها درست هستند اما بعداً فهمیدم که اسناد آنها سوری هستند و یقینی باید جواب دهد چرا شرکت‌های صوری و قلابی به ما معرفی کرده است که امروز گرفتار شویم خودمان می‌توانستیم شرکت ثبت کنیم و گرفتار این مشکلات نشویم.

هدایتی دردادگاه:افتخار می‌کنم به کی‌روش پاداش دادم

هدایتی گفت: ۱۸ میلیارد تومان هم از بابت ۱۰ درصد سپرده بانکی پرداخت کرده ام. ۵۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه از بانک گردشگری گرفتیم که آن را به شرکت نورد اهواز بودیم و۴ و ۵ سال از این موضوع می‌گذرد و هنوز شرکت نورد اهواز با ما تسویه نکرده است هدایتی گفت: قرار بود شرکت نورد اهواز برای ما ۳۴ تا اسلب بسازد که این کار را نکرده است و بنده برای این که به بانک گردشگری بدهکار نباشد ۴۳ میلیارد پرداخت کردم امروز قیمت ۳۴ اسلب ۱۷۷ میلیارد تومان است.

متهم ادامه داد: ۴۷ میلیارد تومان هم از بانک صندوق ذخیره فرهنگیان در زمان تصدی آقای ضیایی وام گرفتیم که با این پول از عراق نفت خریداری کردیم و به پتروشیمی‌ها دادیم هدایتی گفت: چون آقای قندالی و ضیایی با هم دعوا داشتند این حساب را هم تسویه کردیم

وی گفت: آقای میم. الف و م. ه از صندوق ذخیره فرهنگیان وام گرفته اند و تسویه نکرده اند آقای ورزشکاری هم که دوست بنده است و بارها به خاطر قهرمانی از من تشکر کرده از صندوق ذخیره فرهنگیان وام گرفته و هنوز تسویه نکرده در ادامه نماینده دادستان گفت این فرد وام خود را تسویه کرده است هدایتی گفت بنده برای خرید یک شرکت از سازمان خصوصی‌سازی در مناقصه شرکت کردم و بابت آن ۳۰۰ میلیارد تومان دادن این شرکت ۷۹۵ میلیارد تومان بدهی انباشته داشت که بعد از چهار سال بدهی آن را به چهارصد میلیارد رساندیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آب که سر بالا بره ، قورباغه افتخار میکنه!
خداوند امثال تو مفسدی را لعنت کند که این همه پولهای مردم را بر باد دادی.
دادگاه هدایتی و پخش اون از صداوسیما بشدت نمایشی هست اصولا نگاه سیاه و سفید به افراد توسط تندروها به شدت باب شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان