بازدید 1271

روسیه از آماده‌سازی شرایط فعالیت نیروهای سازمان ملل در جولان اشغالی خبر داد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، پلیس نظامی این کشور شرایط مناسب را برای فعالیت نیروهای بین‌المللی حافظ صلح در منطقه تفکیک نیروها در جولان اشغالی سوریه فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 18 March 2019

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، پلیس نظامی این کشور شرایط مناسب را برای فعالیت نیروهای بین‌المللی حافظ صلح در منطقه تفکیک نیروها در جولان اشغالی سوریه فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر ایوانوفسکی، رئیس بخش پلیس نظامی در وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت: ما اکنون در منطقه ارتفاعات جولان در خط "براوو" (خط حائل بین سوریه و ارتفاعات جولان اشغالی، این خط در سوریه به "براوو" و در اسرائیل به "آلفا" معروف است) در بخش شرقی سوریه هستیم. از اواخر سال گذشته شش پست دیده‌بانی برای کنترل اوضاع منطقه عاری از سلاح و نظارت بر آتش‌بس بین سوریه و اسرائیل تأسیس شده است. ما امروز وارد اولین مرکز شدیم و این مرکز ظرف سه ماه از بعد مهندسی تجهیز شده است.

وی افزود: ما تمامی شرایط را فراهم کردیم تا نیروهای حافظ صلح سازمان ملل بتوانند مأموریت خود را به طور کامل در منطقه حائل انجام دهند. نظامیان روس و سوری در نزدیکی این منطقه تمرین‌های مشترک انجام می‌دهند.

سازمان ملل سال ۲۰۱۸ از آغاز روند بازگشت تدریجی نیروهای حافظ صلح به خط براوو در حد فاصل بین بخش اشغالی جولان و بخش تحت سیطره سوریه خبر داده بود.

نیروهای سازمان ملل اوت ۲۰۱۴ بعد از ربوده شدن ۴۵ تن از این نیروها از این منطقه عقب‌نشینی کردند. این نیروها سپتامبر همان سال آزاد شدند. سازمان ملل القاعده را متهم به انجام این عملیات کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار