بازدید 2717

آماده باش کامل اورژانس برای چهارشنبه سوری

کد خبر: ۸۸۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 18 March 2019

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی از آماده باش کامل مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان علاوه بر ۶ پایگاه همیشگی و ثابت ۵ اکیپ هم در مراکز شلوغ و میادین پرتردد شهر مستقر هستند.

به گزارش «تابناک»، مهدی حسینی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی در گفت‌وگو با فارس در قزوین، اظهار کرد: در چهارشنبه پایانی سال علاوه بر اینکه پایگاه‌های اورژانس به صورت فعال و طبق روال خدمت‌رسانی می کنند ۵ اکیپ نیز برای خیابان‌ها و میادین عمومی و شلوغ شهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۳ موتور آمبولانس و هم‌چنین اتوبوس آمبولانس ما در نواحی پرترافیک و شلوغ شهر درحالت آماده باش قرار دارند .

حسینی با اشاره به اینکه در صورت نیاز و یا وقوع حادثه از آمبولانس‌های جاده‌ای نیز می‌توان کمک گرفت.

وی گفت: ما تمهیدات خاصی جز خدمت‌رسانی در زمینۀ درمان نداریم و تمام تلاش خود را در این راستا خواهیم کرد.

حسینی یادآور شد: آمبولانس‌های ما همگی به تجهیزات و داروهای سوختگی مجهز شدند و با اورژانس‌های بیمارستان‌ها نیز هماهنگ شده که تخت‌های بیشتری را در نظر یگیرند.

وی با بیان‌اینکه در تمامی زمان‌ها سرعت عمل در دستور کار ما قرار دارد گفت: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا در زمینه دریافت بیمار سریع‌تر عمل کنند و عکس‌العمل ها نیز در آن شب سریع‌تر پیش رود.

حسینی اعلام ‌کرد: علاوه بر اینکه ۵ اکیپ در سطح شهر مستقر هستند ۶ پایگاه اورژانس هم به صورت ثابت همیشگی داریم که از قبل مشغول خدمت‌رسانی هستند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی در پایان گفت: لازم به ذکر است که در شهرستان‌های دیگر استان مانند تاکستان، الوند بوئین زهرا ،محمدیه نیز پایگاه‌های اورژانس فعال‌تر از همیشه مشغول خدمت‌رسانی و به صورت آماده‌باش هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار