بازدید 5383
بازتاب

خبرِخوش ازآلمان برای وزنه‌برداری‌ایران:سهراب زیرتیغ نمی‌رود

من با همه متخصصان اعصاب و روان، ارتوپد ، توان بخشی و فیزیوتراپی مشورت می‌کنم و هر مسئله‌ای که به نفع او باشد را انجام می‌دهیم. حدود سه تا چهار هفته با او کار می‌کنیم تا به امید خدا با دست پر گردد
کد خبر: ۸۸۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 17 March 2019

پزشک معالج سهراب مرادی در آلمان اعلام کرد این وزنه بردار نیاز به عمل جراحی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سهراب مرادی که از ناحیه دیسک کمر دچار مصدومیت است، برای معاینه به هانوفر آلمان سفر کرده است. این وزنه بردار تحت معاینه اولیه قرار گرفت و نظر دکتر امینی پزشک معالج او بر این است که این وزنه بردار تحت عمل جراحی قرار نگیرد.

دکتر امینی در این مورد گفت: با دیدن عکس‌ها و همچنین گرفتن عکس جدید و با مشورت با متخصصان دیگر آلمانی، همچنان نظر من بر این است که هیچ نیازی به عمل جراحی نیست و ما برنامه‌ای که داریم و امروز هم شروع کردیم و با استفاده از راه‌های دیگر تلاش می‌کنیم او را به المپیک برسانیم.

Image result for ‫مصدومیت سهراب مرادی‬‎

او در پاسخ به این پرسش که چه مدت زمان نیاز است سهراب مرادی در آلمان تحت درمان باشد؟ گفت: سهراب مرادی سرمایه ملی است و درمان او هم پروژه بزرگی است. من با همه متخصصان اعصاب و روان، ارتوپد ، توان بخشی و فیزیوتراپی مشورت می‌کنم و هر مسئله‌ای که به نفع او باشد را انجام می‌دهیم. حدود سه تا چهار هفته با او کار می‌کنیم تا به امید خدا با دست پر گردد و بقیه مسائل آمادگی را در تهران دنبال کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار