بازدید 5297
سوژه

افشاگری شفر از نقش پسر مدیرعامل استقلال درخرید بازیکن خارجی

از امیرحسین فتجی، مدیرعامل باشگاه استقلال و خانواده او تشکر می‌کنم. از علیرضا فرزند مدیرعامل استقلال تشکر می‌کنم که در پرونده پاتوسی و ایسما نقش مهمی داشتند و اطلاعات زیادی به ما دادند که شاید خیلی‌ها ندانند!
کد خبر: ۸۸۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 16 March 2019

وینفرد شفر در نشست خبری امروز از نقش فرزند مدیرعامل استقلال در انتقال بازیکن در این تیم پرده برداشت!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی آلمانی آبی ها که بعد از برد امشب خیلی خوشحال بود، در میان صحبت هایش ناگهان اسمی از پسر فتحی مدیرعامل باشگاه آورد و خواست که از او هم تشکر کند! او گفت: از امیرحسین فتجی، مدیرعامل باشگاه استقلال و خانواده او تشکر می‌کنم. از علیرضا فرزند مدیرعامل استقلال تشکر می‌کنم که در پرونده پاتوسی و ایسما نقش مهمی داشتند و اطلاعات زیادی به ما دادند که شاید خیلی‌ها ندانند. نوروز مبارک باشد.

افشاگری شفر از نقش پسر مدیرعامل استقلال درخرید بازیکن خارجی

سرمربی آلمانی استقلال درباره لیست خرید تیمش در فصل آتی گفت: هنوز بازیکنی را انتخاب نکردیم. صرفاً اعلام کردم شاید نیازمند بازیکن جدیدی باشیم. شاید بازیکنان جوان‌تر همانند محمدی مهر، تیموری و آقایی به سطح بالاتری بروند و دیگر به خرید نیاز نیست. تیم‌مان هم اکنون در شرایط خوبی است. نظم و هماهنگی خوبی در تیم حاکم است. بازیکنانی مانند اللهیار و ایسما به شرایط بهتری می‌رسند. کارمان همین است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر