بازدید 6669
۱

اسیدپاشی مرد نقابدار روی صورت خانم ناظم

کد خبر: ۸۸۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 16 March 2019

معاون مدرسه دخترانه وقتی می‌خواست از خانه‌اش خارج شود، از سوی مرد نقاب‌داری مورد اسیدپاشی قرار گرفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۲۲ اسفند مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در جریان اسیدپاشی به چهره زن جوانی در یکی از خیابان‌های تهرانسر قرار گرفتند.

مأموران کلانتری بلافاصله با سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تماس گرفته و او را در جریان این حادثه قرار دادند. بدین ترتیب با دستور محمد شهریاری تحقیقات تخصصی در این خصوص آغاز شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. در نخستین گام کارآگاهان به سراغ قربانی این اسیدپاشی رفتند. زن جوان که صورتش آسیب دیده بود گفت: من معاون مدرسه دخترانه‌ای در پونک هستم. ساعت ۸ صبح طبق معمول تمام روز‌ها از خانه خارج شدم تا به مدرسه بروم، اما به محض اینکه در خانه را باز کردم، مردی با نقاب مشکی مقابل در ظاهر شد. او ظرف پلاستیکی در دست داشت و ناگهان مایع داخل ظرف را به روی صورتم پاشید بعد هم بلافاصله پای پیاده فرار کرد. آن موقع تصور نمی‌کردم که داخل ظرف پلاستیکی اسید باشد، اما به محض اینکه مایع روی صورتم ریخت به شدت سوختم. تازه آن موقع متوجه اسیدپاشی شدم. زن ۳۷ ساله که از ناحیه صورت دچار سوختگی شده بود، بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شد.

دکتر ده مرده‌ای رئیس بیمارستان در رابطه با این حادثه گفت: زن جوان دچار سوختگی ۵ درصدی شده است، اما باتوجه به اینکه چشمش به شدت آسیب دیده بود به بیمارستان رسول اکرم منتقل شد.

محمدشهریاری گفت: باتوجه به اینکه چشم معاون مدرسه دخترانه آسیب شدیدی دیده بود، یکی از چشم‌هایش تخلیه شد. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این اسیدپاشی ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱
مردم بیمار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر