بازدید 6818

مزایای مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری در موسسه حقوقی دادگان

کد خبر: ۸۸۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 14 March 2019
امروزه به دلیل پیچیده شدن روابط حقوقی و تجاری اشخاص حقیقی و حقوقی نیاز به کسب اطلاعات و مشاوره حقوقی از حقوق‌دانان و مشاورین حقوقی مجرب بیش از پیش احساس می‌شود. مشاوره حقوقی باعث ایجاد امنیت خاطر جهت انجام تعاملات و معاملات حقوقی و تجاری اشخاص می‌شود. همواره وجود تیمی حقوقی از وکیل دادگستری که سالیان سال در دفاع از موکلین در مراجع قضایی اشراف به مسائل و مشکلات  قضایی و قوانین و مقررات حقوقی دارند در کنار شرکت‌ها و اشخاص باعث افزایش راندمان و کاهش گرفتاری‌های حقوقی در تجارتشان می‌شود.
 
مزایای مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری در موسسه حقوقی دادگان
مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره با وکیل یکی از خدماتی است که مرکز مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی دادگان ارائه می‌نماید. در واقع مهمترین هدف مشورت حقوقی پیشگیری است. همواره آنچه  همه افراد و اشخاص بدان واقف هستند، پیشگیری بهتر است از درمان! البته در برخی موارد نیز اشخاص به دلیل اینکه ابتدائا از مشاوره حقوقی استفاده نکرده‌اند دچار مشکلات حقوقی می‌شوند و با برخورد به مشکل راه حل حقوقی را از وکیل دادگستری جویا می‌شوند. اما توصیه ما به اشخاص و موکلین خود همواره اینست که قبل از هر اقدام حقوقی و تجاری از وکیل خود مشاوره قضایی بگیرند. که این خود باعث ایجاد طیب خاطر در اشخاص می‌شود و بدو از استرس معاملات و تعاملات حقوقی و تجاری خود را سامان می‌دهند، اما متاسفانه برخی از اشخاص تا زمانیکه با مشکل مواجه نشوند و طرح دعوی در مراجع قضایی نشود احساس نیاز به مشاوره حقوقی نمی‌کنند که این خود بزرگترین اشتباه است و البته باعث ایجاد هزینه‌های چه از باب هزینه‌های دادگاه و هزینه دادرسی و هزینه‌های حق‌الوکاله و سایر هزینه‌ها می‌شود. امروزه در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا پیشگیری را ملاک قرار داده و اشخاص تنها به گسترش بیزینس خودشان فکر می‌کنند و امور حقوقی خود را برون سپاری می‌نمایند و از پیچیدگی‌ها و مشکلات حقوقی بدور خواهند بود و همواره از وکیل دادگستری مشاوره حقوقی کسب می‌نمایند. که این شرکت‌ها همواره از رقبای خود پیشی می‌گیرند و چابکتر و چالاک تر از رقبایشان هستند و به طبع آن متحمل هزینه‌های هنگفتی که ممکن است از جهت اشتباهات خود به دلیل نداشتن اطلاعات و اشراف قانونی نمی‌شوند.

خدمات حقوقی در موسسه دادگان به سه صورت انجام می‌پذیرد. ۱- مشاوره  آنلاین ۲- مشاوره تلفنی ۳- مشاوره حضوری

مشاوره حقوقی آنلاین ۲۴ ساعته شبانه‌روزی

در این قسمت به نحوه‌ی ارائه خدمات حقوقی آنلاین و چگونگی آن می‌پردازیم:

در صورتی‌که اشخاص خواستار کسب اطلاعات حقوقی و درخواست مشاوره از ما داشته باشند و توان مالی در پرداخت هزینه مشاوره حقوقی را ندارند می‌توانند به سایت موسسه حقوقی دادگان مراجعه و پس از ثبت‌نام در قسمت مشاوره آنلاین، سوال حقوقی خود را طرح کنند و پس از  طرح پرسش، مشاوران حقوقی و وکیل دادگستری در آن زمینه تخصصی حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت و به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی سوال حقوقی اشخاص را پاسخ می‌دهند و به وی مشاوره حقوقی مختصری ارائه می‌کنند. همچنین ارائه مشاوره آنلاین در قالب مشاوره در تلگرام و واتساپ و کانال حقوقی موسسه انجام پذیر می‌باشد. اما تفاوتی با مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری دارد که در ادامه به تفاوت آن می‌پردازیم.

 

مشاوره حقوقی تلفنی

در این قسمت به مشاوره حقوقی تلفنی و نحوه ارائه خدمات توسط مشاور حقوقی می‌پردازیم. مشاوره تلفنی توسط وکیل دادگستری مجرب و متخصص در زمینه‌های مختلفی ارائه مشاوره را می‌نماید. مشاوره ملکی و املاک، مشاوره امور خانواده و طلاق، مشاوره امور قراردادها و شرکت‌های تجاری و امور ثبتی و مشاوره حقوقی امور کیفری و جزایی از جمله مواردی است که وکلا به صورت تخصصی به صورت تلفنی به اشخاص ارائه می‌نمایند. مشاوره حقوقی تلفنی دارای هزینه حق‌المشاوره می‌باشد که قبل از تماس به مشاور یا وکیل تلفنی پرداخت می‌شود. که در این صورت اشخاص با پرداخت مبلغ در سایت دادگان و یا با واریز به حساب می‌توانند به صورت کامل و کاملا تخصصی مشاوره حقوقی بگیرند که در این صورت از تمامی شهر‌های ایران و همچنین خارج از کشور می‌توانند از طریق اسکایپ و تلگرام یا واتساپ مشاوره حقوقی تلفنی بگیرند.

 

مشاوره حقوقی حضوری توسط وکیل دادگستری مجرب

اشخاص در صورتیکه خواستار مشاوره حقوقی حضوری باشند، می‌توانند با تماس با دفتر موسسه حقوقی دادگان وقتی را برای مشاوره حضوری رزرو کرده و در زمان تعیینی در موسسه حضور یابند و با همراه داشتن مدارک و مستندات خود از وکیل دادگستری مشاوره حقوقی بگیرند.

بسته ویژه حمایتی مشاوره حقوقی برای اشخاص حقیقی و حقوقی سازمان‌ها

به منظور افزایش بنیه‌ی حقوقی اشخاص و بالا بردن راندمان تعاملات حقوقی و قراردادی شرکت‌ها و امنیت خاطر ایجاد شده است. مرکز مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی دادگان با هم‌اندیشی وکلای برجسته بسته‌ای حمایتی را برای اصناف محترم و بازاریان و تاجران و همچنین شرکت‌های دولتی خصوصی تهیه نموده‌است. که بر اساس آن اصناف و شرکتهای تجارتی بتوانند همواره در کنار خود وکیل دادگستری خبره جهت مشاوره حقوقی داشته باشند و بتوانند امور حقوقی خود را شایسته مدیریت کنند.

بیشترین و مهمترین دعاوی که در مراجع قضایی مطرح می‌شود، دعاوی راجع به امور قراردادها و پیمانها است و مهمترین دلایل و ابزار موفقیت در دعاوی نیز همان قراردادی است که خود تنظیم نموده‌اند اگر قرارداد تنظیمی بدون رعایت مواد قانونی و اصول حقوقی باشد این مشکل را دو چندان می‌کند. همیشه آنچه به اشخاص و موکلین خود توصیه می‌کنیم اینست که قراردادتان را حتما و حتما توسط حقوقدانی که اشراف کامل به مواد قانونی و اصول حقوقی و اشراف به دعاوی مطروحه در دادگاه‌ها دارد بسپارید. قراردادی اصولی تنظیم شده است که تمامی مشکلاتی که ممکن است در آینده‌ ایجاد شود را پیش بینی کرده است و برای آن راه حل حقوقی ارائه کرده است و دارای ضمانت اجرایی قوی است و حامی طرفین قرارداد است.

در اینصورت با بروز اختلاف خود قرارداد با متن صریحی که دارد حل اختلاف می‌نماید و اشخاص به راحتی می‌توانند احقاق حق بنمایند. در بسته حمایتی مشاوره حقوقی تمامی که یک شرکت تجاری دولتی یا خصوصی بدان نیاز دارد گنجانده شده است.

از جمله مواردی که در بسته حمایتی ارائه می‌شود عبارتند از مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین

-مشاوره حقوقی در زمینه کلیه قراردادها از جمله قرارداد مدیریت پیمان، قرارداد مشارکت در ساخت، مشارکت در کار و شراکت، قراردادهای مهندسی، بیع و خرید و فروش و حمل و نقل تجاری و بازرگانی و ... و موافقت‌نامه‌های شرکت‌های تجاری و تشکیلات وابسته به اشخاص و همچنین طرح نظر مشورتی و ارائه طریق در زمینه نحوه تنظیم، رسیدگی و همچنین پیگیری جهت حل و فصل اختلافات و دعاوی و انطباق قرارداد با قوانین و مقررات

- مشاوره و بررسی و نظارت بر قراردادهای تخصصی بین‌المللی و اظهار نظر در مورد دعاوی و اختلافات بین‌المللی

- ارائه طریق و مشاوره حقوقی حضوری، تلفنی و آنلاین به شرکتهای خصوصی و دولتی و سازمان‌ها به صورت دوره‌ای، ساعتی و موردی و انجام مذاکرات تجاری حقوقی جهت تنظیم عقود و قراردادهای مطابق اصول حقوقی استاندارد.

- مشاوره حقوقی به استارت‌آپ و کسب‌وکارها و صاحبان مشاغل و حرفه یا تخصص در حوزه حقوق فضای مجازی

- مشاوره در جهت مدیریت و سازماندهی سوابق و پرونده‌های حقوقی شرکتها و کارفرما مطابق با اصول حقوقی و استانداردها و بهینه‌سازی فرآیندهای جاری دفاتر و واحدهای حقوقی و مستندسازی فرایندهای مربوط به فعالیتها و تعاملات حقوقی شرکتها

- نظارت و بررسی و مشاوره جهت پاسخگویی به استعلامات حقوقی و همچنین تدوین متون حقوقی تخصصی و نظارت و مشاوره در زمینه شکایت واصله در حد قوانین و مقررات و اظهار نظر و پاسخ حقوقی به شاکی

- مشاوره جهت وصول مطالبات انباشته شرکتهای تجارتی خصوصی و دولتی و وصول مطالبات بانکها و موسسات مالی و اعتباری.

- حضور در مناقصات و مزایدات با هماهنگی و مدیریت شرکت و عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و شرکتها.

- مشاوره حقوقی و وکالت در دعاوی مربوط به مالکیت معنوی، فکری و مالکیت صنعتی، ادبی، هنری و علائم تجاری و اختراعات

- اخذ کارت بازرگانی و جواز تاسیس و کد اقتصادی و اخذ موافقت اصولی و ثبت انواع شرکت های تجاری، تعاونی و موسسات و کنسرسیوم‌ها

- شرکت در جلسات تشخیص و حل اختلاف اداره کار و مشاوره حقوقی امور مربوط به کار و تامین اجتماعی

- مشاوره حقوقی و مستندسازی اموال غیر منقول و تملک اراضی مورد نیاز جهت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مصوب

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی