بازدید 3664

ماموران ضددوپینگ جهانی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری

کد خبر: ۸۸۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ 13 March 2019

ماموران وادا یا همان ضددوپینگ جهانی به صورت ناگهانی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، مأموران وادا صبح امروز (چهارشنبه) به صورت سرزده به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری رفتند و از تعدادی از ملی‌پوشان تست دوپینگ گرفتند. 

آنها از نفراتی که در حوضچه آنتی دوپینگ قرار داشتند تست گرفتند. با وجود این که تیم ملی وزنه‌برداری بانوان هم عازم مسابقات قهرمانی آسیا است و تیم ملی وزنه‌برداری جوانان هم مسابقات قهرمانی جوانان جهان را پیش رو دارد، اما مأموران وادا از آنها تست نگرفتند و فقط از تعدادی از ملی‌پوشان بزرگسال تست دوپینگ گرفتند.

Image result for ‫ضد دوپینگ در اردوی وزنه برداری‬‎

مأموران وادا پس از وزنه‌برداری راهی ورزشگاه «آفتاب انقلاب» شدند تا از دوومیدانی کاران هم تست دوپینگ بگیرند. قرار بود از سه ورزشکار سرعتی مریم طوسی، حسن تفتیان و رضا قاسمی تست بگیرند. مریم طوسی که در اردوی تیم ملی حضور نداشت و رضا قاسمی هم به مرخصی رفته بود البته حسن تفتیان هم در دانشگاه بود و مأموران وادا با او هماهنگ شدند تا خود را به آفتاب انقلاب برساند. مأموران وادا در محل اردو منتظر هستند تا تفتیان خود را برساند و تست دهد. حسن تفتیان که اواخر بهمن برای ادامه تمریناتش به فرانسه رفته بود دو روز پیش به ایران بازگشته و اردوهای خود را در تهران ادامه می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار