بازدید 5420

واکنش سرمربی السد به برد مقابل پرسپولیس باگل آفساید

کد خبر: ۸۸۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸ 13 March 2019

سرمربی السد به رغم اطلاع از آفساید بودن گل درهنگام تیم قطری، شاگردانش را شایسته پیروزی برابر پرسپولیس دانست. او براین باور است که شاگردانش بازی مردانه‌ای را به نمایش گذاشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، السد توانست با گل آفساید دقایق پایانی که بغداد بونجاح به ثمر رساند پیروزی ارزشمندی را برابر پرسپولیس به دست آورد. فریرا با وجود آنکه تک گل تیمش در شرایط آفساید به ثمر رسید اما بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم. با شایستگی به سه امتیاز دست پیدا کردیم. بازیکنان السد نمایشی مردانه داشتند و در این دیدار بهترین بودند.

سرمربی پرتغالی السد ادامه داد: با توجه به شکست الاهلی برابر پاختاکور همه تیم‌های این گروه شانس مساوی برای صعود به دور بعد دارند. هدف کنونی ما صعود به دور بعد است. نهایت تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم و باید در بازی‌های بعدی بهتر از این هم ظاهر شویم. از هواداران می‌خواهم که به حمایت خود از تیم ادامه دهند.

در این گروه پاختاکور با ۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. تیم‌های الاهلی و السد ۳ امتیازی هستند و پرسپولیس هم با یک امتیاز در قعر جای دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر