بازدید 5577

سفرهای نوروزی با طعم تخفیف‌های باورنکردنی

کد خبر: ۸۸۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 12 March 2019

آژانس مسافرتی تک ستاره‌ی پاسداران به‌منظور رفاه بیشتر در سفرهای نوروزی با ترتیب دادن پکیجی تحت عنوان «نوروز داغ کی سفر» سفری شاد و مفرح برای هم‌وطنان عزیز ترتیب داده است.

برای استفاده از تورهای داخلی و خارجی کی سفر آپشن‌های مختلفی پیش‌ روی شماست و نیازی نیست پکیج‌های از پیش تعیین شده از سوی گروه‌های گردشگری را انتخاب کنید.

کی سفر برای مشتریان عزیز امکان جدیدی را فراهم آورده؛ امکان آنلاین فروش تور به شما فرصت می‌دهد صفر تا صد سفر خود را پیش‌بینی کنید با انتخاب تعداد روز سفر، نوع و کلاس پرواز، نوع و درجه‌بندیِ هتل، سفری ارزان یا لوکس را به‌دلخواه تجربه کنید. شما می‌توانید با کم کردن هزینه‌های سفر با توجه به امکان انتخاب تمامی‌ موارد سفری ارزان و لذت‌بخش را تجربه کنید.

تیم گردشگری کی سفر برای نوروز تخفیف‌های ویژه‌ای با عنوان " نوروز داغ کی سفر" در نظر دارد. تمامی بلیط‌ها در سایت کی سفر، فقط در ایام نوروز با ۱۵ هزار تومان تخفیف عرضه می‌شوند.

هم‌چنین تورهای داخلی مانند تور مشهد با ۵۰ هزار تومان تخفیف برای هر پکیج قابل خرید است. کی سفر برای مسافرانی هم که قصد سفرهای خارجی در ایام تعطیلات نوروز دارند پکیج تخفیفی خاصی ارائه کرده، مسافران سفرهای خارجی نوروز با انتخاب تورهای خارجی مانند تور مسقط از ۸۰ هزار تومان تا 600 هزار تومان تخفیف برخوردار می‌شوند.

این تخفیف‌ها می‌تواند به‌منزله‌ی کمک خرج سفر شما باشد هرچند کوچک و کم، اما لذت‌بخش.

اگر با موتورهای جست‌وجوی خبری وارد سایت کی سفر شوید در حاشیه‌ی سایت پکیج‌های ویژه که به مسافرین به‌عنوان پیشنهاد ویژه توصیه می‌شوند را مشاهده خواهید کرد.

تور ایروان ارمنستان یکی از این تورهای تخفیف‌دار است که حداقل با ۸۰ هزارتومان تخفیف ارائه می‌شود و عموماً از دسته‌ی تورهای لحظه آخری است و قیمتی به‌غایت مناسب نسبت به تورهای خارجی دیگر آژانس‌های هوایی و گردشگری دارد.

اگر با مجموعه‌ی کی سفر آشنا باشید حتماً می‌دانید خدمتی نو درزمینه‌ی هزینه‌ی بلیط‌ها بر اساس سن مسافر را ارائه کردیم. به این صورت که در بلیط‌های لحظه آخری و چارتر قیمت‌ها بر اساس سن مسافر قابل‌تغییر است و این مورد به نفع خانواده‌هایی است که با کودکان خود سفر می‌کنند.

کی سفر به‌منظور پایین آوردن هزینه‌ها تا حد امکان این خدمت نوین را به مسافران عزیز ارائه می‌کند.

تیم کی سفر تماماً در تلاش است افزایش قیمت‌های هر شبه به سبب عید نوروز و هزینه‌های گزاف اقامت را تا حد ممکن برای عزیزانی که قصد سفر نوروزی دارند پایین بیاورد و اولین قدم برای سفر لذت‌بخش شما اعتماد به مجموعه‌ی کی سفر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار