بازدید 19438
۱
سازمان هواپیمایی:

«آپ» مجوز فروش بلیت هواپیما ندارد + جوابیه آسان پرداخت

کد خبر: ۸۸۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 12 March 2019
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی از بسته شدن 46 سايت غيرمجاز فروش بليت هواپيما از ابتداي ارديبهشت ماه تا اواسط اسفند جاری خبر داد.

به گزارش صبحانه، یکی از اقدامات خوب و قابل تقدیر سازمان هواپیمایی در ماههای اخیر، برخورد و اطلاع رسانی در خصوص سایت ها و نرم افزارهای غیرمجازی است که اقدام به فروش بلیت هواپیما می کنند چراکه به گفته دير روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوری برخي از سايت هاي غير مجاز فروش بليت الكترونيكي، گاها با فروش بليت هواپيما كه از اصالت واقعي برخوردار نبود، موجبات نارضايتي و تضييع حقوق شهروندان و اخلال در نظم عمومي هوانوردي را فراهم آورده بودند.

جعفرزاده همچنین از بسته شدن 46 سايت غيرمجاز فروش بليت هواپيما از ابتداي ارديبهشت ماه تا اواسط اسفند جاری خبر داده است.

اما بررسی های صبحانه نشان می دهد علاوه بر برخی سایت های گمنام و غیرمجاز، می توان فعالیت فاقد مجوز نرم افزارهای مشهور و معتبری را نیز در این بخش رصد کرد. به عنوان مثال، سازمان هواپیمایی کشوری در نامه ای به شرکت آسان پرداخت که اپلیکیشن مشهور آپ را در اختیار دارد متذکر شده هر شخص حقیقی یا حقوقی که بخواهد به خدمات فروش بلیت هوایی بپردازد بایستی مجوزهای لازم را از این سازمان اخذ کند.

«آپ» مجوز فروش بلیت هواپیما ندارد

«آپ» مجوز فروش بلیت هواپیما ندارد

در ادامه این نامه صراحتا اعلام شده شرکت آسان پرداخت بدون داشتن مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری، اقدام به ارائه خدمات مسافرت هوایی و فروش بلیت هواپیما در حال حاضر می کند که لازم است قبل از فعالیت در این حوزه، اقدامات لازم را برای دریافت مجوز قانونی انجام می داد.

این نامه مهم در 18 اسفندماه خطاب به مجری اپلیکیشن آپ از سوی علی اصغر باریکانی مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی ارسال شده است.

جوابیه و توضیحات شرکت آسان پرداخت

«بسمه‌تعالی»
سازمان محترم هواپیمایی کشوری
موضوع: فروش بلیت هواپیما در اپلیکیشن آپ

با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند شرکت آسان پرداخت پرشین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی، در سال 1388 فعالیت خود را در صنعت پرداخت کشور با ارائه خدمات متنوع پرداخت الکترونیک به کسب‌و‌کارهای مختلف، آغاز کرد. در همین راستا و در سال 1393 با ارائه اپلیکیشن آپ تحولی در ارائه خدمات پرداخت موبایلی کشور ایجاد کرد تا جایی که امروز توانسته است با ارائه سرویس‌ها و خدمات متعدد و متنوع اعتماد دهها میلیون کاربر ایرانی را جلب کرده و به‌عنوان پرکاربردترین اپلیکیشن پرداخت کشور شناخته شود.
نظر به این موضوع، اپلیکیشن آپ با بدل شدن به یک سوپراپ، به‌عنوان یک فروشگاه بزرگ در صنعت پرداخت، این امکان را برای صاحبان کسب‌و‌کارهایی که به شکل قانونی محصولات خود را عرضه می‌کنند فراهم کرده تا با استفاده از این بستر خدمات خود را به فروش برسانند. از جمله این خدمات می‌توان به فروش شارژ اعتباری و بسته‌های اینترنت تمامی اپراتورها، سهام و سایر خدمات سرمایه‌گذاری، فروش بلیت قطار، بلیت اتوبوس، انواع بیمه‌نامه و... اشاره کرد. از این‌رو و در راستای توسعه محصولات قابل ارائه بر بستر آپ، از تابستان سال جاری آپ با همکاری شرکت اسنپ‌تریپ و گروه آژانس‌های هفت اورنگ که دارای مجوزهای لازم جهت فعالیت هستند، اقدام به فروش بلیت هواپیما کرده است که با تسهیل خرید این خدمت، با اقبال خوبی از سوی خانواده کاربران میلیونی آپ نیز روبرو شده است. مستندات مربوطه نیز به پیوست این نامه آمده است.


در پایان بدینوسیله آسان پرداخت پرشین اعلام می‌دارد که آماده ارائه مستندات و هرگونه همکاری با سازمان محترم هواپیمایی کشوری است.
با تشکر
حامد منصوری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا پس توی تبلیغات محیطی استرابورد و یا حتی روی اپ هیچ نام و نشانی از شریک تجاری اعلام نکردن ؟؟؟ سرتیتر خبرها هم با خرید بلیت هواپیما به آسانی و اعتبار آپ عنوان کردن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل