بازدید 2431

مردم یمن، قربانی تسلیحات غربی‌ها می‌شوند

کد خبر: ۸۸۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 11 March 2019

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مردم یمن هر روز با بیرحمانه ترین شکل ممکن، قربانی تسلیحات اهدایی و فروخته شده برخی کشورهای غربی به متجاوزین هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با وحشیانه خواندن حمله جنگنده‌های متجاوز ائتلاف سعودی به شهروندان یمنی در «طلان» در بخش کشر در استان حجه که در نتیجه آن حداقل ۲۰ زن و کودک یمنی به شهادت رسیدند، این اقدام متجاوزین را شدیداً محکوم کرد.

وی با ابراز تأسف از سکوت سازمان‌ها و محافل حقوق بشری در قبال جنایات جنگی و ضدبشری متجاوزین به یمن، افزود: زنان و کودکان بی گناه و بی پناه یمنی که پس از سال‌ها تحمل قحطی و آثار فاجعه انسانی ایجاد شده در این کشور، هر روز با بیرحمانه ترین شکل ممکن، قربانی تسلیحات اهدایی و فروخته شده برخی کشورهای غربی به متجاوزین هستند، تا زنده اند صدای مظلومیت شأن شنیده نمی‌شود اما آنان با مرگ مظلومانه خود سند شرمساری مدعیان دروغین حقوق بشر را برای همیشه تاریخ امضا می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد: مدعیانی که نه تنها در برابر کشتار روزانه زنان و کودکان در یمن سکوت می‌کنند بلکه با فروش تسلیحات به متجاوزین، در این جنایات شریک هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار