بازدید 4090

اعتراض دانشجویان به کیفیت غذا

کد خبر: ۸۸۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 10 March 2019

جمعی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی نسبت به کیفیت بد غذای سلف اعتراض کردند.

به گزارش آنا، جمعی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی ظهر دیروز، نسبت به کیفیت بدغذای سلف اعتراض کردند.

این اعتراض به دلیل پایین بودن کیفیت غذای سلف بود که جمعی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی با گذاشتن ظرف غذا در محوطه دانشگاه نسبت به آن اعتراض کرده و خواستار توجه مسئولان دانشگاه به مسائل صنفی دانشجویان شدند.

در همین زمینه یکی از دانشجویان رشته معماری دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با تأکید بر اینکه اعتراض دانشجویان این دانشگاه کاملاً صنفی و دانشجویی بوده است، گفت: غذای توزیع‌شده در بین دانشجویان این دانشگاه از پایین‌ترین کیفیت ممکن برخوردار است. به همین دلیل در حدود ۲۰۰ دانشجو در اعتراض به پایین بودن کیفیت غذای سلف ظروف غذای خود را در محوطه دانشگاه رها کرده و خواستار توجه مسئولین به مشکلات دانشجویان شدند.

عدم توجه به مسائل صنفی دانشجویان در دانشگاه‌ها نشان از نداشتن برنامه در بودجه‌بندی برای تأمین رفاه هرچه بیشتر دانشجویان است. وقتی قشری از جامعه که قرار است فردای بهتری را برای این کشور و جامعه بسازند با چنین مشکلات پیش‌پاافتاده روبرو می‌شوند نباید برای داشتن جامعه پویا از این بیشتر انتظار داشت.

تقسیم ناعادلانه بودجه و یا شاید تخصیص ندادن مناسب آن در دانشگاه‌ها، باعث بروز چنین مشکلاتی در فضای دانشگاهی می‌شود.

طبق ماده (۱) آیین‌نامه شورای صنفی، حقوق صنفی حوزه‌های امور تغذیه، امور خوابگاه‌ها محل سکونت دانشجویان، نحوه ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و امور خدماتی دانشجویی از قبیل امور فروشگاه‌ها و دفاتر تکثیر، ایاب و ذهاب دانشجویان، وام‌های دانشجویی، مراکز درمانی، بهداشت عمومی و امور زیست‌محیطی، امور ورزشی، مراکز رایانه‌ای دانشجویی موسسه، کتابخانه، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دانشجویان برای تبادل نظرمسئولان و ... شامل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی