بازدید 4084
اسدی کرم افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق را قطعی دانست؛

افزایش ۱۰ درصدی حقوق باید پلکانی اجرا شود

کد خبر: ۸۸۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 10 March 2019

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دولت می تواند منابع افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی و بعلاوه ۱۰ درصدی را تامین کند و افزایش تا ۱۰ درصدی حقوق به صورت پلکانی اعمال می شود.

افزایش ۱۰ درصدی حقوق باید پلکانی اجرا شود

علی اسدی کرم در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تایید مصوبه مجلس برای افزایش حقوق ها مبنی بر افزایش 400 هزار تومانی بعلاوه 10 درصدی توسط شورای نگهبان، گفت: با توجه به منابع موجود کشور تلقی شد که دولت می‌تواند منابع مورد نیاز برای افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوقبعلاوه ۱۰ درصدی را تامین کند، البته ابتدا قرار بود که میزان افزایش ثابت حقوق ۶۰۰ هزار تومان و سپس ۵۰۰ تومان شود که با این رقم ها مخالفت شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بر اساس قانون هر سال باید به میزانی که تورم در جامعه ایجاد می شود حقوق ها افزایش یابد، افزود:متاسفانه منابع موجود اجازه نمی دهد که افزایش حقوق ها متناسب با نرخ تورم در جامعه رخ دهد و در حال حاضر شرایطی که در کشور ایجاد شده پیچیده و خاص  است.

دولت می تواند منابع افزایش حقوق 400 هزار تومانی و بعلاوه  ۱۰ درصدی را تامین کند

وی با اشاره به اینکه بخشی از محدودیت منابع در کشور قابل پیش‌بینی نیست، ادامه داد: نمی توان در سال آینده پیش بینی کرد که می توان چه میزان نفت فروخت و همچنین دولت می تواند چه میزان منابع مالیاتی کسب کند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برداشت نمایندگان این است که دولت می تواند منابع افزایش حقوق 400 هزار تومانی و بعلاوه  ۱۰ درصدی را تامین کند، اظهار داشت: با این میزان افزایش حقوق تا حدودی مشکل افرادی که محدودیت مالی دارند رفع می‌شود، لذا کارمندانی که حقوق آنها پایین بوده و مشکل مالی دارند با این عدد ثابت 400 هزار تومانی حقوقشان افزایش می یابد.

چه کسانی در سایت پیش فروش خودرو ثبت نام می کنند؟ 

وی با تاکید بر اینکه افزایش تا ۱۰ درصدی حقوق به صورت پلکانی اعمال می شود تا افرادی که حقوق پایین تری دارند دریافتی شان افزایش یابد، افزود:  افزایش حقوق ها باید با نسبتی لحاظ شود که تورم بالا نرفته و قدرت خرید کاهش نیابد، لذا  باید از حمایت های غیر نقدی برای حقوق بگیران استفاده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اگر با حمایت های غیرنقدی به حقوقبگیران کمک شود،  تورم تحت شعاع قرار گرفته و کنترل می شود، تصریح کرد: تعدادی از افراد که پول زیادی در اختیار آنها قرار داشته مشکلات زیادی ایجاد کرده اند، به گونه ای که در حوزه خودرو بلافاصله پس از اینکه سایت پیش فروش باز می‌شود افرادی که پول زیادی در اختیار دارند، به دلیل نگرانی از بی ارزشی پول ملی بلافاصله ثبت نام می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار