بازدید 4590
۱
پارسایی در واکنش به جوابیه قشم ایر:

تخلفات صورت گرفته در قشم ایر غیرقابل انکار است

کد خبر: ۸۸۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲ 10 March 2019

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه استنکاف مدیران قشم ایر از پاسخگویی به مجلس تخلف قانونی است، گفت: برخی مدیران به علت روحیه افسارگسیختگی، نظارت را بر نمی‌تابند.

تخلفات صورت گرفته در قشم ایر غیرقابل انکار است

بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به جوابیه شرکت هواپیمایی قشمدرباره ورود کمیسیون اصل ۹۰ به پرونده قشم ایر، گفت:عزم اعضای این کمیسیون برای بررسی ابعاد عملکرد این شرکت هواپیمایی و تخلفات صورت گرفته، جدی است و به طور حتم در آینده نزدیک با متخلفان احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

برخی افراد و مدیران به علت داشتن روحیه افسارگسیختگی، نظارت را بر نمی تابند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه برخی افراد و مدیران به علت داشتن روحیه افسارگسیختگی، نظارت را بر نمی تابند و در این میان از خلاء های نظارتی برای کسب منافع مالی استفاده می کنند.

مدیران قشم ایر هنوز متوجه نیستند که باید به نهادهای نظارتی چگونه پاسخگو باشند

وی تصریح کرد: پرونده قشم ایر در شرایط کنونی در کمیسیون اصل نودم مجلس مفتوح است و در جلسات آتی قطعا به تمام محورهای این پرونده با حضور مسئولان مربوطه رسیدگی می شود، به نظر می رسد که مدیران قشم ایر هنوز متوجه نیستند که باید به نهادهای نظارتی چگونه پاسخگو باشند.

تخلفات صورت گرفته در قشم ایر غیرقابل انکار است

پارسایی گفت: نکته قابل توجه این است که تمام گزارش ها، اسناد و مدارک درباره تخلفات شرکت قشم ایر در کمیسیون اصل90 موجود بوده و این اطلاعات و تخلفات صورت گرفته غیرقابل انکار است. به طور مثال اسناد مربوط به کارگیری نیروهای بازنشسته در شرکت هواپیمایی قشم به عنوان یک ارگان دولتی موجود و شفاف است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: طبق گزارش های واصله، شرکت قشم ایر با دو شرکت چارتری برای فروش بلیط هواپیما قرارداد منعقد کرده، حال طبق آمارها این دو شرکت به سودها بسیار بالا دست یافته اند اما در عین حال براساس گزارش ها، قشم ایر در 10 ماهه گذشته بالغ بر 110 میلیارد تومان متضرر شده است.

استنکاف مدیران قشم ایر از پاسخگویی به مجلس تخلف قانونی است

وی گفت: کمیسیون اصل 90 اخیرا مکاتبه ای را با شرکت قشم ایر برای دریافت اطلاعات و پاسخ به سوالات اعضای کمیسیون صورت داد، اما متأسفانه پاسخ های ارائه شده کاملا بی ربط و غیرمرتبط بود که این مسئله خود اقدامی خلاف قانون است.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس تصریح کرد: به طور حتم در صورت عدم همکاری و حتی ارائه اطلاعات نادرست از سوی مسئولان قشم ایر، در آینده ای نزدیک کارشناسان کمیسیون اصل نودم مجلس برای بررسی های بیشتر پرونده تخلفات، در این شرکت حضور پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است که شرکت هواپیمایی قشم روز گذشته طی جوابیه ای به اظهارات بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس پاسخ داد که متن جوابیه را اینجا می خوانید.

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نماینده محترم؛ فقط قشم ایر نبست. افسار کسیختگی نه تنها در اداره امور؛ نه تنها در مسولان رده بالا؛ در کارکنان رده متوسط دولت و متاسفانه حتی در نهادهای نظارتی نیز دیده می شود. آب از سرچشمه گل آلود است. خدا عاقبت مردم را بخیر کند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان