بازدید 4508
۳

جزییات ماجرای توهین قطبی به دایی از زبان برادرش

کد خبر: ۸۸۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 09 March 2019

محمد دایی در مورد درگیری که بین او و افشین قطبی بعد از پایان بازی پیش آمد، عنوان کرد: بله درگیر شدیم. واقعا چیزی که از قطبی دیدم را انتظار نداشتم. «علی» عادت دارد بلافاصله بعد از بازی به رختکن برود، همین اتفاق هم در بازی با فولاد هم رخ داد. این داستان ظاهرا باعث شد که قطبی ناراحت شود، او هم لفظ بدی در مورد «علی‌آقا» استفاده کرد و به علی توهین کرد، من هم جوابش را دادم. واقعا انتظار نداشتم چنین چیزی از قطبی بشنوم.

به گزارش تابناک ورزشی، مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه باشگاه سایپا علیه او و علی حاتم منتشر کرد، گفت: نمی‌دانم داستان بیاینه چیست، فقط یک نکته را می‌گویم. روزی ملانصرالدین به یک مهمانی دعوت می‌شود و با لباس معمولی و کثیف می‌رود که او را به مهمانی راه نمی‌دهند. فردای آن روز ملانصرالدین با لباس نو به مهمانی می‌رود و او را تحویل می‌گیرند. وقتی غذا را می‌آورند ملانصرالدین غذا را داخل آستینش می‌ریزد و می‌گوید باید لباس‌هایم غذا بخورند! دایی ادامه داد: دوستان بعدا متوجه می‌شوند پولی که خرج کردند به خاطر خود آقایان بوده یا لباس و زبانشان.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خب قربانت برم عادتی بدیه.یعنی چی که بازی تمام شد ایشان به رختکن می روند.بازی های روز دنیا رو ببینید وقتی بازی تموم میشه همه با هم دست میدن و و...
علی دایی هرجا میره دعوا میکنه یا کتک کاری ..کسیم جلوداذش نیست
این مثل برادر دایی دقیقا متوجه خودشه با چه سابقه ای مربی شده اگه از علی دایی جدا بشه کجا میتونه فعالیت فوتبالی داشته باشه اقای قطبی یک مربی با سواد ویک ادم با شخصیت و محترم میباشد ضمنا امار درگیریهای داییهارو منتشر کنید که مردم قضاوت کنند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها