بازدید 3946
۲

شفر: به آلمانی ها می گویم حرفهای منفی درباره ایران را باور نکنید

کد خبر: ۸۸۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰ 09 March 2019

وینفرد شفر اخیرا مصاحبه ای طولانی با فارس انجام داده که در آن به یک سوال غیر فوتبالی هم جواب داده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، از او پرسیده شد؛ «حتماً می‌دانید مردم ایران دچار مشکلات عدیده‌ای هستند، آنها سختی‌های زیادی کشیدند و در سالهای نه چندان دور درگیر هشت سال جنگ بودند حالا هم با تحریم‌های اقتصادی مواجه هستند. شاید از بیرون تبلیغات گسترده‌ای علیه ایران صورت گرفته باشد ولی به عنوان یک فردی که از خارج از کشور در فوتبال ایران فعالیت می‌کنید می‌خواهیم بدانید چه توصیه‌ای به مردم ایران دارید.»

شفر در پاسخ گفت: اول از همه امیدوارم که مردم ایران بیشتر لبخند بزنند. اروپا می‌خواهد ارتباط بهتری با ایران داشته باشد. من آدم سیاسی نیستم ولی دوست دارم شرایط اقتصادی و مشکلات متوقف شود. شما کشور زیبایی دارید، شمال، جنوب، شرق و غرب همه زیبا هستند. وقتی به کشورم برگشتم در مصاحبه‌هایم اعلام کردم تا زمانی که در جایی زندگی نکردید حرف منفی در مورد آنجا نزنید من الان در ایران زندگی می‌کنم و می‌دانم شما چه کشور خوبی دارید. می‌دانم دشمنان پشت‌سر شما هستند همانطور که ممکن است در فوتبال دشمنان پشت‌سرتان باشند. می‌دانم که عشق در چشم هواداران فوتبال وجود دارد و می‌بینم که فوتبال یکی از عوامل خوشحالی مردم است. امیدوارم همه بدانند که ایران کشور خوبی است و باید اشاره کنم دوستان زیادی در آلمان دارم که می‌خواهند به ایران بیایند و اینجا را ببینند خیلی از ‌آنها هم آمدند و رفتند و بعدها به من گفتند حرف‌های منفی که در مورد ایران زده می‌شود را نمی‌توانیم باور کنیم چون به آنجا آمدیم و رفتیم و هیچ چیزی ندیدیم. فقط دوست دارم بگویم آرزویم خوشحالی مردم ایران است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
متشکریم
پس سفارت کشورمان در اروپا و دیگر نقاط جهان چندان موثر عمل نکردند یا نمی دانند چقدر می توانند روی منفی بافی ها موثر باشند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی