بازدید 2189

ماکرون از سرکوب خشونت‌آمیز معترضان فرانسوی دفاع کرد

رئیس‌جمهوری فرانسه در واکنش به درخواست سازمان ملل برای تحقیق پیرامون «استفاده بیش از حد از زور» علیه جلیقه زردها به دفاع از خشونت در کشورش پرداخت.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹ 09 March 2019

رئیس‌جمهوری فرانسه در واکنش به درخواست سازمان ملل برای تحقیق پیرامون «استفاده بیش از حد از زور» علیه جلیقه زردها به دفاع از خشونت در کشورش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه به درخواست سازمان ملل از کشورش برای تحقیق پیرامون «استفاده بیش از حد از زور» علیه جلیقه زردها واکنش نشان داد.

رئیس‌جمهور فرانسه در این خصوص مدعی شد: من اصطلاح سرکوب را دوست ندارم؛ زیرا با واقعیت مطابق نیست. آنچه ضروری است، آزادی تظاهرات و ابراز عقیده است!

وی در ادامه ادعا کرد: اما کسانی هستند که از هفته‌ها پیش تصمیم گرفته‌اند در این جنبش اعتراضی نفوذ کنند و ماهیت آن را تغییر دهند. آن‌ها دست به تخریب می‌زنند، تهدید می‌کنند، نیروهای امنیتی را هدف قرار می‌دهند!

ا ین در حالیست که «میشل باشله» رئیس کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل چندش پیش گفته بود: ما از دولت فرانسه می‌خواهیم تا به مذاکره ادامه داده و هر چه زودتر تحقیق درباره تمامی موارد استفاده بیش از حد از خشونت را آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش اعتراضی به اوضاع اقتصادی فرانسه و سیاست‌های دولت امانوئل ماکرون رئیس جمهوری این کشور موسوم به جلیقه‌زردها شنبه هفته جاری وارد شانزدهمین هفته خود شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی