بازدید 9795
۱
امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف

بارش یک متری برف در پاوه

کد خبر: ۸۸۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 08 March 2019

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه با اشاره به بارش بیش از یک متری برف در این شهرستان از امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، رئیس راهداری و امور حمل و نقل شهرستان پاوه با اشاره به اینکه کلیه راههای اصلی و فرعی و روستایی این شهرستان باز است،اظهار داشت: در پی سامانه بارشی 24 ساعته اخیر و با تلاش‌های صورت گرفته کلیه مسیرهای شهرستان پاوه پاکسازی و باز است.

وی ادامه داد: عملیات نگهداری و برف روبی و نمک‌پاشی محورهای مواصلاتی شهرستان با 4 اکیپ، 26 دستگاه راهداری و با بکارگیری 35 نفر نیرو انجام می‌شود.

شهریاری با اشاره به میزان بارش‌ها در شهرستان پاوه گفت: میزان آمار تجمیعی بارش‌ها مطابق آمار اداره کل هواشناسی حدود 1080 میلیمتر ولی آمار واقعی چیزی در حدود 1220 میلیمتر است.

در همین خصوص رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از امداد رسانی به 106 دستگاه خودروی گرفتار در برف در طرح زمستانی این جمعیت در مسیرهای برف‌گیر شهرستان پاوه خبر داد.

امید زیبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاوه گفت: از 15 آذر تا 25 اسفند ماه سال جاری اکیپ امداد و نجات جاده‌ای در سه راهی باینگان در محور پاوه به روانسر مستقر و با بکارگیری 120 نفر نجاتگر به صورت شبانه روزی به خودروها و مسافران گرفتار در برف و کولاک در محورهای پاوه -روانسر و پاوه -باینگان امدادرسانی کرده است.

وی افزود: کمک رسانی به 106 دستگاه خودروی گرفتار در برف و توزیع 60 پک اضطراری در جاده‌ها و بین مسافران از دیگر فعالیت امداد رسانی این جمعیت در حوزه راه بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
باین میگن برف واقعی..!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل