بازدید 5634

مدیر ارتباطات کاخ سفید استعفا کرد

کد خبر: ۸۸۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 08 March 2019

معاون رئیس دفتر رئیس جمهوری آمریکا و مدیر ارتباطات کاخ سفید برای پیوستن به ستاد انتخاباتی 2020 ترامپ از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، «بیل شاین» معاون رئیس دفتر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که عملا مدیر ارتباطات کاخ سفید نیز هست، از سمت خود استعفا کرد.
سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید با اعلام این خبر افزود: شاین که پیشتر یکی از مجریان شبکه خبری فاکس نیوز بود، قصد دارد به عنوان مشاور ارشد به ستاد انتخاباتی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 بپیوندد.
یکی از وظایف شاین تلاش برای پوشش اقدامات رئیس جمهوری آمریکا توسط رسانه ها بوده اما به گفته سی ان ان، سه تن از مقام های کاخ سفید گفتند که ترامپ در چندین مورد از عملکرد او ناراضی بوده است.
گفته می شود تنها کار شاین تماس با مجریان شبکه فاکس نیوز و هماهنگی برای حضور مقام های کاخ سفید در این شبکه خبری بوده که بیشتر بینندگان آن از طرفداران ترامپ هستند.
شاین یکی از کسانی است که قرار بود در سفر ترامپ به ویتنام برای دیدار با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی او را همراهی کند اما دو روز پیش از این سفر، نام او حذف شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان