بازدید 2840

حضور جدی پلیس در نقاط حادثه خیز کشور

کد خبر: ۸۸۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱ 08 March 2019

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: امسال قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه نوروزی در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی با بسیج همه امکانات نیروی انتظامی تشکیل شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار ایوب سلیمانی در جمع خبرنگاران استان اردبیل، اظهار کرد: امسال قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه نوروزی تشکیل شده است و همه امکانات نیروی انتظامی نیز در راستای اهداف این قرارگاه بسیج شده است.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی در سطح کشور درگیر قرارگاه نوروزی در قالب ستاد خدمات سفر هستند که امیدواریم نوروز خوبی برای مردم رقم بخورد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بیان داشت: در این راستا تجهیزات جدیدی وارد عرصه ماموریتی پلیس راهور شده است و در این راستا اطلس تصادفات و تلفات را در کل کشور ترسیم کرده‌ایم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در راستای طرح نوروزی بیش از ۵ هزارو ۴۰۰ نقطه حادثه خیز در سطح کشور شناسایی شده است که برنامه پلیس حضور جدی در این نقاط است.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزارو ۵۰۰ نقطه از این میزان برای ما بسیار مهم است، تاکید کرد: برای نقاط حادثه خیز امسال برنامه ویژه‌ای خواهیم داشت.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه در طول تعطیلات نوروزی در کنار مردم خواهیم بود، گفت: ۳۰ کیلومتری شهرها یکی از نقاط حادثه خیز است که برای این نقاط تمرکز بیشتری خواهیم داشت.

وی افزود: امسال در طرح نوروزی برای مقابله با سرقت‌ها نیروی‌های بیشتری درگیر خواهند بود و هدف ما در این راستا کاهش سرقت در این ایام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار