بازدید 3783

دایی سومین باخت پیاپی را به قطبی تحمیل کرد

فولادی‌ها دیدارهای سه هفته اخیر خود را شکست پشت سر گذاشته و به ترتیب مغلوب نساجی ، استقلال و سایپا شده‌اند تا قطبی خیلی زود در بحران فرود رود.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 07 March 2019

تیم‌های سایپا و فولاد خوزستان از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر هجدهم در ورزشگاه شهدای شهر قدس و به قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف هم رفتند که شاگردان علی دایی با تک گل دقیقه 78 امیرحسین حسین‌زاده به برتری دست یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این دیدار، آرمان رمضانی، رضا علیاری، ساموئل سارفو، رضا اسدی و سیدابوالفضل جلالی از سایپا با کارت زرد جریمه شدند. سایپا با این پیروزی 23 امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم صعود کردند و شاگردان افشین قطبی نیز با 25 امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماندند. فولادی‌ها دیدارهای سه هفته اخیر خود را شکست پشت سر گذاشته و به ترتیب مغلوب نساجی مازندران، استقلال و سایپا شده‌اند تا ماه عسل قطبی خیلی زود با جنوبی ها تمام شود.

علی دایی و افشین قطبی هر دو در برهه‌ای از زمان سرمربی تیم ملی بوده‌اند و دایی در تقابل امروز سرمربیان پیشین تیم ملی برنده از زمین خارج شد. به محض اتمام مسابقه افشین قطبی و محمد دایی سرمربی فولاد و مربی سایپا باهم به درگیری لفظی پرداختند که این مسئله با دخالت اطرافیان به پایان رسید.

شرح گل

دقیقه ٧٨گل سایپا توسط حسین زاده :  ارسال رضا علیاری مدافع میانی سایپا از میانه میدان محوطه جریمه فولاد خوزستان با دو ضربه سر توپ وارد دروازه فولاد خوزستان شد که ضربه نهایی را امیر حسین حسین زاده بازیکن تعویضی علی دایی ثبت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار