بازدید 4580
۱
بدون تحمل حتی یک بازی محرومیت؛

محرومیت گادوین منشا بخشیده شد

کد خبر: ۸۸۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 07 March 2019

کمیته اخلاق با صدور اطلاعیه‌ای از لغو دستور موقت مرتبط با بازیکن تیم استقلال تهران خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فدراسیون فوتبال، در پی حضور گادوین منشأ بازیکن باشگاه استقلال در کمیته اخلاق و ارائه توضیحات همچنین مدارک و مستندات لازم از سوی نامبرده دستور موقت کمیته اخلاق درباره این بازیکن لغو شد.

منشا روز پنجشنبه به همراه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در کمیته اخلاق شرکت کرد تا با ارائه مدارک و اسناد از خود دفاع کرده باشد؛ دفاعی که بر اساس اعلام رای کمیته اخلاق، قابل قبول بوده است. به این ترتیب منشا که هفته سختی را سپری کرده بود و پیش از دیدار با الدحیل درگیر این موضوع شد و محرومیت او یکی از معضلات تیم شفر شده بود، حالا می تواند برابر نفت مسجد سلیمان به میدان برود و به این ترتیب بی آنکه دیداری را از دست بدهد، به حضور در ترکیب استقلال ادامه خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با احکام صادره برای پرسپولیس مقایسه کنید، میفهمید تیم حکومتی یعنی چه. اللهیار و قائدی کار مشابه شیث و نصرتی انجام دادن محروم نشدن اما اوندوتا 9 ماه محروم شدن. وریا غفوری مثل پیام صادقیان داور هل داد محروم نشد اما پیام 9 ماه محروم شد. سوشا مکانی به خاطر شلوار "باب اسفنجی" شش ماه محروم شد. الانم منشا با مشت و لگد زده تو سر هوادار هیچی!! ولی خانزاده به خاطر فحاشی به تماشاگر 9 ماه محروم شد!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر