بازدید 4577
۳
شهرآورد تبریز

تراکتور دربی را با هدیه مدافعان بی آزار همشهری برد

شاگردان جرج لیکنز با پیروزی مقابل ماشین‌سازی 40 امتیازی شدند و با سه پله صعود و عبور از تیم‌های استقلال، سپاهان و پدیده، به رده دوم جدول رسیدند. مالکیت هر دو تیم ماشین‌سازی و تراکتورسازی بر عهده محمدرضا زنوزی قرار دارد
کد خبر: ۸۸۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 07 March 2019

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بار دیگر در داربی تبریز مقابل حریف همشهری اش ماشین سازی به پیروزی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری داربی تبریز بین تراکتورسازی و ماشین‌سازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد. در این بازی شاگردان لیکنز با دو گل از سد همشهری خود گذشتند.

ابتدا اشکان دژاگه در دقیقه ۲۴ روی اشتباه مدافع حریف در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و دروازه خالی ماشین سازی را گشود. آنتونی استوکس نیز گل دوم تراکتورسازان را در دقیقه ۵۰ به ثمر رساند و توپ را از یک قدمی دروازه و در میان غفلت مدافعان ماشین‌سازی به گل تبدیل کرد. تراکتورسازی با این پیروزی، ۴۰ امتیازی شد و با صعود سه پله‌ای موقتاً در رده دوم جدول قرار گرفت. ماشین‌سازی نیز با ۲۲ امتیاز، هشتم است.

دانیال اسماعیلی فر با اینکه در دیدار امروز موفق به باز کردن دروازه ماشین سازان نشد اما توانست بارها و بارها با خطرسازی های خود دروازه حریف را با خطر روبرو کند. دانیال که با حضور در پست بال راست برای دیدار امروز نشان داد یک آچار فرانسه برای تراکتوری هاست. به غیر از این بازیکن باید از اشکان دژاگه نیز به عنوان یکی از بازیکنان برتر زمین نام برد. اشکان که در دیدار توانست برای تراکتوری ها گلزنی هم بکند. علاوه بر آن به عنوان یک هافبک مدیر تمام عیار در مرکز میدان به شمار می رود. 

تراکتور دربی را با هدیه مدافعان بی آزار همشهری برد

شرح گل

تراکتور 1 ماشین 0 (دقیقه 23، اشکان دژاگه): یکی دیگر از حملات فراوان تراکتوری ها از جناح چپ ماشین سازی بالاخره نتیجه داد و در حالی که ده خسوس قصد داشت توپ فرستاده شده به 6 قدم را مهار کند در اشتباهی عجیب اهل شاخه با تکل بی مورد خود موقعیت خوبی برای حریف ساخت و اشکان دژاگه نیز موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه ماشین سازان را باز کند.

تراکتور 2 ماشین 0 (دقیقه 50، استوکس): تراکتوری ها در یکی از اولین حملات خود در نیمه دوم توانستند باز هم دروازه ماشین را باز کنند و این بار پاس کات بک اسماعیلی فر پیش از دروازه سبزپوشان به استوکس رسید و مهاجم تیز هوش تراکتوری ها نیز با ضربه ای نوک و دیدنی توانست برای دومین بار دروازه حریف را باز کند. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کافر همه را به کیش خود پندارد...
داداش این گونه تیترزدن خوب نیس.تراکتوری که براحتی سپاهان و استقلال رو زد در مقابل ماشین زجر زیادی کشید.
سلام
تابی جان لطفا در انتشار مطالب دقت کن ،به نتایج این تیم مقابل سپاهان و استقلال توجکن بعد این مطلب شک بر انگیز را انتشار بده
کار خوبی نمی کنی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار