بازدید 2195

تولید مینی‌بوس و میدل‌باس ۷۰.۴ درصد افت داشت

کد خبر: ۸۸۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 07 March 2019

طبق آمار اعلام شده از سوی انجمن خودروسازی، تولید خودرو در مدل مینی‌بوس و میدل‌باس کاهش ۷۰.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، داشته است.

به گزارش ایسنا، در بهمن ماه سال جاری تولید مینی‌بوس و میدل‌باس از ۲۴۷ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته به ۷۳ دستگاه رسیده که نشان از افت تولید ۷۰.۴ درصدی این نوع خودرو دارد.

بر این اساس، مینی‌بوس و میدل باس در شرکت‌های پیشرو دیزل آسیا، گروه بهمن و آکیا دویچ با کاهش ۱۰۰ درصدی تولید در بهمن ماه سال جاری روبرو شده‌اند. به‌ترتیب شرکت پیشرو دیزل در بهمن ماه سال ۹۶، ۴۴ دستگاه، شرکت گروه بهمن ۵۵ دستگاه و شرکت آکیا دویچ ۴۹ دستگاه مینی‌بوس و میدل‌باس تولید کرده‌اند که با توجه به تولید هیچ دستگاهی در بهمن ماه سال جاری افت تولید ۱۰۰ درصدی داشته‌اند.

پس از آن شرکت عقاب افشان با تولید ۱۰ دستگاه در بهمن ماه امسال نسبت به ۲۴ دستگاه تولید شده در مدت مشابه سال گذشته کاهش تولید ۵۸.۳ درصد را تجربه کرده است. هم‌چنین شرکت‌های هوراند خودرو دیزل و لوتوس نیز بهمن ماه امسال همچون مدت مشابه سال گذشته هیچ تولیدی در زمینه مینی‌بوس و میدل‌باس نداشته‌اند.

علاوه بر این، آمار تجمیعی ۱۱ ماه سال ۹۷ در زمینه تولید مینی‌بوس و میدل‌باس نشان می‌دهد که تولید این نوع خودرو در این مدت رشد ۳۴.۸ درصدی داشته بدین ترتیب که از تولید ۱۱۹۷ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته، امسال به تولید ۱۶۱۳ دستگاه رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل