بازدید 2691

طلای سیاه ارزان شد

با پیش‌بینی افزایش تولید نفت شیل و همچنین افزایش ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت در معاملات امروز بازارهای جهانی به 65.59 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
کد خبر: ۸۸۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 06 March 2019

به گزارش فارس به نقل از رویترز، با پیش‌بینی افزایش تولید دو تولیدکننده بزرگ نفت آمریکا و همچنین افزایش هفتگی ذخایر نفت خام آمریکا که از کاهش تولید ادامه اوپک، قوی‌تر بودند، قیمت نفت در معاملات امروز کاهش یافت.

هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 27 سنت کاهش 65.59 دلار معامله شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 45 سنت کاهش 56.11 دلار فروخته شد.

بنجامین لو، تحلیلگر بازار گفت شدت گرفتن معاملات تحت تاثیر رویدادها به بی‌ثباتی بازار افزوده است.

شرکت‌های شورون و اکسون موبیل دیروز پیش‌بینی خود از میزان تولید نفت در میدان نفتیپرمیان را منتشر کردند که نشان از افزایش تولید نفت شیل دارد.

موسسه آمریکن پترولیوم اعلام کرد ذخایر نفت خام آمریکا در هفته منتهی به یک مارس 7.3 میلیون بشکه افزایش یافته و به 451.5 میلیون بشکه رسیده است این درحالی است که تحلیلگران انتظار افزایش 1.2 میلیون بشکه‌ای داشتند.

کیم وانگ رائه، تحلیلگر بازار در سئول گفت: «افزایش ذخایر نفت خام آمریکا بر قیمت نفت تاثیر گذاشته و در طولانی‌مدت نگرانی در مورد افزایش تولید در منطقه پرمیان مانع از افزایش بیشتر قیمت نفت می‌شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار