بازدید 2101

کارگروه مقابله با تحریم‌ها در آموزش عالی برگزار شد

کد خبر: ۸۸۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 06 March 2019

سومین جلسه کارگروه پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌ها در آموزش عالی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

به گزارش مهر به نقل از وزارت علوم، سومین جلسه کارگروه پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌ها در آموزش عالی، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

پیرو ابلاغ وزیر علوم به معاون اداری، مالی و مدیریت منابع در خصوص تشکیل کارگروه پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌ها در آموزش‌عالی، این کارگروه به ریاست محمدتقی نظرپور تشکیل و دبیر و سایر اعضای منتخب منصوب شدند.

همچنین طی جلساتی که در این خصوص برگزار شد اهم اهداف و چارچوب فعالیت آن مشخص و نسبت به تطابق دستورالعمل‌های موجود با گزارش‌های دریافتی از دانشگاه‌ها پیرو بخشنامه اخیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با موضوع تدابیر راهبردی برای کاهش آثار تحریم‌ها بر امور کیفی و فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری اقدام شد.

در ادامه مقرر شد جلسات فوق به صورت هر دو هفته یک‌بار تشکیل و اعضا نظرات، پیشنهادات و گزارش‌هایی از فعالیت‌ها و پیشرفت‌ها را مطرح کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست