بازدید 12319

زندانی‌شدن‌یک‌مدیراصفهان‌بخاطرپخش‌جام‌جهانی؟

کد خبر: ۸۸۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 03 March 2019

علی معینی از مدیران شهرداری اصفهان راهی زندان شد. این خبر امروز با دو دلیل متفاوت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. از یک سو برخی زندانی شدن معینی را به صدور مجوز او برای تماشای بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی در پارک کوهستانی صفه ربط داده‌اند و از سوی دیگر برخی محتوای شکایت نماینده مدعی‌العموم را توهین توئیتری مربوط به پیش از انتصاب وی داتسه‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از «آزادی»، این خبر امروز با دو دلیل متفاوت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. از یک سو برخی زندانی شدن معینی را به صدور مجوز او برای تماشای بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی در پارک کوهستانی صفه ربط داده‌اند و از سوی دیگر برخی محتوای شکایت نماینده مدعی‌العموم را توهین توئیتری مربوط به پیش از انتصاب وی داتسه‌اند.

آقای معینی پیش‌تر در حساب توئیترش از طرح شکایت از خودش به دلیل فراهم اوردن امکان تماشای دسته جمعی بازی‌های فوتبال جام‌جهانی در پارک کوهستانی صفه خبر داده بود. خبرگزاری ایرنا اما این خبر را چنین پوشش داد: یک منبع آگاه در دادگستری کل استان اصفهان از اجرای حکم زندان مدیر یک شرکت تفریحی وابسته به شهرداری اصفهان خبر داد.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود روز یکشنبه گفت: این فرد 'علی معینی' نام دارد و در توییترش به مسوولان عالی رتبه کشور توهین کرده است. به گفته وی، این فرد برای اجرای حکم روز گذشته راهی زندان مرکزی اصفهان شد و مدت محکومیتش یک سال است.

گفته می ‌شود بر اساس محتوای شکایت نماینده مدعی‌العموم، این توهین توئیتری مربوط به پیش از انتصاب وی در این شرکت بوده است. این در حالی است که برخی شبکه های اجتماعی علت محکومیت این فرد را به پخش بازی‌ های فوتبال جام جهانی در پارک کوهستانی صفه اصفهان ارتباط می‌دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
جالبه اگه این عکس مربوط به اون برنامه باشه هیچکس در این صحنه حواسش به این با اصطلاح خانم بد حجاب نیست و این نشون میده مردم خودشون بلدند و رعایت می‌کنند و نیازی به گشت ارشاد و بگیر و ببند نیست اون نیروها میتونند در گرفتن ریشه های فسادهای اقتصادی کمک حال بقیه باشند
صرفاً جهت اطلاع؛تعداد تماشاچى خاتم در بازى بانوان ايران و بلاروس تنها يكصدنفر.
بله
كشور قانون دارد
خجالت هم خوب چیزی است که پیش شما نیست
تابناک خان، الان لزومی داره برای این خبر این عکس منتشر بشه؟؟ دلیل زندانی شدن که معلوم نیست و شما به عنوان سند، این عکس (و مشخصا عکس این خانم) رو منتشر کردید که چی ؟؟؟
یک سال کم میباشد زیرا هیچ احدی حق ندارد به مدیر خدومی که واقعا زحمتکش مان میباشد بگوید که بالای چشمش ابرو میباشد ولی مدیران خدوم حق دارند هر کاری را به ما تحمیل کنند و ما باید قدردان باشیم و قدر این نعمت را بدانیم...
هنوز برچسب تمام نشده گویا انبار ها پر از برچسب و وصله است فقط خدا بداد مردم برسد
توهین به مسئولان کشور چه داستانیه ؟
چجوریه اونوقت کریمی قدوسی راست راست راه میره به وزیر خارجه توهین میکنه ، به رییس جمهور اتهام جاسوسی میزنه و قوه قضاییه باهش کاری نداره ؟!؟!؟
اگر نظر بنده را راجع به تعداد قليل زنان در بازى ايران و بلاروس پخش مى كرديد اين خانم عفيف در عكس ناراحت مى شد تابناك به كجا مى روى؟!
آقای معینی مدیر جوان و خوش فکر شهرداری اصفهان است افسوس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان