بازدید 4056

جهش بلند شاهین بوشهر به صدرجدول لیگ یک

کد خبر: ۸۸۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 03 March 2019

شاهین شهرداری بوشهر با برتری یک گله برابر خونه به خونه بابل با ۴۲ امتیاز، حداقل فاصله ممکن را با گل‌گهر سیرجان در صدر جدول پیدا کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست و یکم لیگ‌دسته یک فوتبال با انجام دو بازی دیگر پایان یافت. در مهم‌ترین بازی، شاهین شهرداری بوشهر موفق شد با یک گل خونه به خونه بابل را شکست دهد و با ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول باقی بماند. با این پیروزی، فاصله این تیم بوشهری با گل‌گهر سیرجان صدرنشین به یک امتیاز رسید تا هفته‌های باقی مانده لیگ دسته یک هم‌چنان با هیجان خاصی دنبال شود. محمد محبی در دقیقه ۵۵ تک گل سه امتیاز بخش این بازی را به ثمر رساند.

در آخرین بازی مصاف شهرداری ماهشهر و نود ارومیه با برتری یک گله ماهشهری‌ها به پایان رسید تا مهدی پاشازاده اولین سه امتیازش را با تیم شهرداری ماهشهر به دست آورد. رضا جباری در دقیقه ۹۰ و در آخرین لحظات بازی سه امتیاز خانگی را برای شهرداری ماهشهر به ارمغان آورد.

در جدول رقابت‌های لیگ دسته یک، گل‌گهر سیرجان با وجود تساوی برابر قشقایی شیراز با ۴۳ امتیاز همچنان صدرنشین رقابت‌هاست و شاهین شهرداری بوشهر با ۴۲ امتیاز و سرخ‌پوشان پاکدشت با ۳۸ امتیاز تعقیب‌کنندگان اصلی شاگردان بگوویچ هستند. در نیمه پایین جدول لیگ هم کارون اروند خرمشهر، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر چهاردهم تا شانزدهم هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر