بازدید 5630
۳
نوبخت:

مصوبه مجلس در مورد ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق قابل اجرا نیست

کد خبر: ۸۸۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۴ 03 March 2019

رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به رییس مجلس گفت که دولت نمی‌تواند مصوبه خانه ملت درباره افزایش حقوق به میزان ۴۰۰ هزارتومان را اجرایی کند.

به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه جلسه علنی بعداظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران گفت: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس اعلام کرده است که دولت نمی‌تواند مصوبه خانه ملت درباره افزایش حقوق به میزان ۴۰۰ هزارتومان را اجرایی کند.

مجلس در جلسه امروز مصوب کرد ماهانه ۴۰۰ هزار تومان به کارکنان دولت و بازنشستگان به صورت ثابت پرداخت شود و دولت می‌تواند مازاد بر آن تا ۱۰ درصد نیز افزایش حقوق اعمال کند.

دولت در ایحه بودجه میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۸ را ۲۰ درصد تعیین کرده بود که با آن مخالفت شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مگه 20 درصد کمتر از 400 است
اکثر کارمندان بالای 2 میلیون تومان حقوق میگیرند که 20 در آن 400 میشود
یا دولت فقط حرف از 20 درصد می زند
خیلی باحال هستن این مسئولین ما
سلام :بله دولت نمی تواند مصوبه مجلس را اجرا کند به دلیل اینکه با این مصوبه دیگر حقوق مدیران بیست میلیونی، 4 میلیون اضافه نمی شود چرا باید کسی که حقوق یک میلیون وپانصد هزار تومان می گیرد افزایش حقوق برابر با آنکه بیست میلیون تومان می گیرد داشته باشد ؟ این دور از عدالت وتفکر لیبرالی جناب آقای نوبخت است !!!!!!!مجلس اگر خواهان عدالت و قدری خدا ترس باشد باید بر این مصوبه پافشاری کند و بر اجرای آن توسط دولت نظارت کامل داشته باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها