بازدید 6041

سرمربی تیم ملی انتخاب شده/ قرارداد درمرحله امضای نهایی

کد خبر: ۸۸۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 02 March 2019

مربی تیم ملی ایران بر اساس شنیده ها و اخبار غیررسمی انتخاب شده و اکنون در مرحله توافقات نهایی قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال ایران و شخص مهدی تاج اینروزها در حال انتخاب جانشین کارلوس کی روش برای تیم ملی ایران هستند.

بعد از حذف تیم ملی ایران از مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، برخی از مسئولان ورزش و فوتبال ایران از انتخاب یک سرمربی بزرگ برای تیم ملی ایران خبر داده و حتی اسامی مثل زین الدین زیدان ، ژوزه مورینیو و یورگن کلینزمان نیز مطرح شدند. این اسامی به همان سرعت که مطرح شدند به فراموشی سپرده شدند. بعد از آن اسامی تازه تر و به واقعیت نزدیکتری مثل لوران بلان فرانسوی، اسلاون بیلیچ کروات و ویچنزو مونتلا به عنوان گزینه های فدراسیون در رسانه ها به چشم می خورد و حتی انتشار عکس برانکو و دالیچ در امارات این ذهنیت را به وجود آورد که ممکن است سرمربی موفق تیم ملی کرواسی برای هدایت تیم ملی به ایران بیاید؛ هرچند مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مذاکره با این اسامی را رد کرد.

تاج البته همان موقع ضمن تکذیب مذاکره با اسامی چون بلان و مونتلا اعلام کرد که فدراسیون در حال مذاکره با گزینه مربیگری تیم ملی است و به زودی یک سرمربی مطرح به عنوان جانشین کارلوس کی روش معرفی می شود.

کار تمام شده؟!

حالا از درهای فدراسیون فوتبال این خبر به بیرون رسیده که سرمربی آینده تیم ملی ایران به احتمال قریب به یقین انتخاب شده است. بنابر شنیده ها سرمربی آینده تیم ملی یک مربی بزرگ و با کارنامه است که امروز بعد از جلسات مهم و مختلفی که رئیس فدراسیون فوتبال داشته است حضور او در تیم ملی قطعی شده است. این جلسات آنطور که گفته می شود در جهت نهایی کردن اسم سرمربی تیم ملی و جانشین کارلوس کی روش بوده است.

با توجه به اینکه تیم ملی فعلا مسابقه ای ندارد و فدراسیون تصمیم گرفته از روزهای فیفا در اسفندماه استفاده نکند، این احتمال وجود دارد در صورت درست بودن اخبار و شنیده ها و با وجود توافق نهایی فدراسیون با گزینه هدایت تیم ملی، فعلا نام او اعلام نشود. همچنین خبرهایی که هنوز تایید رسمی نگرفته اند حاکی است که نام سرمربی تیم ملی بعد از انجام کارهای نهایی، خرداد ماه سال آینده و به طور رسمی اعلام می شود.

آنچه در حال حاضر و براساس اخبار و شنیده ها وجود دارد این است که مذاکرات نهایی با گزینه هدایت تیم ملی در جریان است و طرفین به توافقات اساسی دست پیدا کرده اند. اما نکته قابل ذکر اینجا است که تا امروز فقط مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال شخصا پیگیر مسایل مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی بوده و مذاکرات را خود او پیش برده است تا نام سرمربی و مسایل مربوط به قرارداد او فعلا رسانه ای نشود.

کدام گزینه از کدام کشور؟

حالا اما بزرگترین سوالی که ذهن هواداران فوتبال را به خود مشغول کرده این است که کدام نام از این مذاکرات سری بیرون خواهد آمد. در حال حاضر رسانه های مختلف و هرکسی با توجه به ارتباطات و احتمالاتی که در اختیار دارد نامی را مطرح می کند. اینکه سرمربی آینده تیم ملی چه کسی است؟ چه رزومه و کارنامه و چه سبکی دارد؟ و قرار است در فوتبال ایران چه کاری انجام دهد سوال های مهمی است که شاید جواب آن تا خردادماه سال 98 طول بکشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر