بازدید 2688

تاخیر درساعت کار دانشگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۸۸۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱ 02 March 2019

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت ادارات و دانشگاههای برخی مناطق این استان روز شنبه، ۱۱ اسفندماه با تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش «تابناک»، وحید محمدی تبار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه کهگیلویه و بویراحمد – اظهار کرد: به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی فعالیت ادارات استان در روز شنبه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وی اظهارکرد: به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر روز شنبه، ۱۱ اسفند ماه ۹۷، کلیه ادارات، موسسات دولتی، بانکها، مدارس و دانشگاهها در شهرستانهای دنا و بویراحمد، بخش دیشموک و چاروسا با تاخیر از ساعت ۹صبح دایر می باشند.

لازم به ذکر است که پیش از این از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام شد؛ به علت بارش برف، یخ زدگی و برودت هوا کلیه مدارس شهرستان بویراحمد در هر سه مقطع تحصیلی، شنبه در نوبت صبح با ۲ ساعت تأخیر شروع می شود، مدارس بخش مارگون و روستایی عشایر استان نیز در نوبت صبح تعطیل هستند و مدارس بخش دیشموک بجز مدارس شهر و میرسالار در نوبت صبح تعطیل می باشند.

به گزارش ایسنا، از روز چهارشنبه، هشتم اسفندماه دو سامانه بارشی وارد استان شده بود که روز جمعه، دهم اسفندماه در برخی مناطق سردسیری و کوهستانی استان شاهد بارش برف بوده ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار