بازدید 9049
۲

اتهام تازه و عجیب فرهادمجیدی با مامور پلیس!

کد خبر: ۸۸۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰ 02 March 2019

در ادامه حواشی جنجالی مربوط به درگیری پریشب مامور پلیس ناجا و فرهاد مجیدی، این پلیس در اقدامی عجیب و خارج از حیطه اختیارات یک مامور نیروی انتظامی، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و گفت که به وظیفه خودش عمل کرده و هرکس دیگری هم بود این کار را انجام می داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در واکنش به این پست حالا در اتفاقی عجیب تر ، فرهاد مجیدی عکس زیر را منتشر کرده و اعتقاد دارد این پلیس پرسپولیسی است و هنگام گذاشتن آن پست سایر عکس های خود را پاک کرده! در واقع مربی استقلال این برخورد پلیس را به تمایلات رنگی مامور پلیس ربط می دهد و خطای سرعتش را قبول ندارد.

در تصویری که می بینید پست های قبلی این مامور از صفحه اش پاک شده است اما این اقدام می توانست به دلیل جلوگیری از توهین هواداران و تیفوسی های استقلال به خانواده اش باشد و ضرورتا چنین برداشتی از سوی مجیدی صحیح نیست. وگرنه او عنوان "پرسپولیسی" را از بالای صفحه خود حذف می کرد پس تمایلی نداشت که علاقه اش را به پرسپولیس کتمان کند. 

حالا بحث بر سر این است که آیا مامور ناجا فرهاد مجیدی را از پشت شیشه دودی ماشینش شناخته و با اطلاع از اینکه ماشین متعلق به این چهره سرشناس استقلال است ، اقدام به متوقف کردن خودروی او کرده است؟ باید منتظر پایان اسن جنجال عجیب بود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وقت ان رسیده که بارفتارتخلف امیز فرهادمجیدی که بجای عذرخواهی از تخلف سرعت بیش ازحدمجاز وعدم پذیرش تست اقدام به اتهام زنی به مامورقانون میکند برخوردقاطع قانونی صورت بگیرد
تابناک تو هم که چراغت همیشه قرمزه
پلیس برای چی باید پاسخ کاری را که کرده توجیه کند جز اینکه وارد حاشیه جدیدی می شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس