بازدید 3677

کتک خوردن خبرنگار از بوقچی‌ها در رشت!

کد خبر: ۸۸۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 02 March 2019

برخی از لیدرها و مشوقین تیم سپیدرود بعد از شکست برابر استقلال خوزستان به یک خبرنگار ورزشی حمله کرده و با او درگیری فیزیکی پیدا کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، خروج علی کریمی از سپیدرود هم به تیم رشتی شوکی وارد نکرد و سرخ های گیلانی در دوئل حساس قعر جدول خود برابر استقلال خوزستان شکست خوردند و دربی پایین جدول را به آنها واگذار کردند تا این گونه به سقوط نزدیک تر شده و حضور در لیگ یک را بیش از پیش احساس کنند.

اما پس از پایان مسابقه و در اقدامی عجیب برخی از لیدرها و بوقچی های تیم سپیدرود رشت به یکی از خبرنگاران حمله کردند و با ایجاد درگیری فیزیکی، او را باعث باخت در این بازی حساس دانستند!! این افراد معتقد بودند باعث خروج کریمی از رشت و تیم سپیدرود فرد مذکور بوده است. این درگیری فیزیکی در حالی رقم خورده که هیچ نظارتی بر روی ورود و خروج افراد در سالن کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه سردار جنگل وجود ندارد و هر کسی با پوشیدن یک کاور می‌تواند به آن منطقه مراجعه کرده و کار مورد علاقه خود را انجام دهد.

علی کریمی هفته گذشته بعد از باخت به تیم پدیده مشهد از مالکیت و مربیگری سپیدرود انصراف داد. او که دلیل کار خود را دلخوری از بازیکنان و همچنین دلسردی از برخورد مسئولان استانی می داند دیگر حاضر به بازگشت نخواهد بود تا اوضاع برای یکی از پرطرفدارترین تیم‌های استان گیلان تیره و تار پیگیری شود. سپیدرود کماکان با ۱۲ امتیاز رده یکی مانده به آخر جدول را در اختیار گرفته است اما شکست برابر استقلال خوزستان آنها را بیش از گذشته به سقوط نزدیک کرده و آرزوی هواداران را نقشه برآب کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار