بازدید 3538

برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت

کد خبر: ۸۸۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 28 February 2019
دکتر محمد جواد ایروانی از برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور بیش از ۱۳۸ شرکت خبر داد.

رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت در این باره افزود:رسیدن به پیشرفت مستلزم بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات کشور است و برای متعالی کردن این ظرفیت‌ها، بهره وری یک رویکرد راهبردی است که لازم است در درون شرکت‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود. جایزه ملی تعالی و پیشرفت با برخورداری از شبکه‌ای از ارزیابان حرفه ای، سعی دارد با بهره‌گیری از مدل‌های نوین و علمی، شرکت‌ها را در این جهت همراهی کند.

وی همچنین اظهار داشت:کشور در چهل سال گذشته زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی را ایجاد کرده است. فعال شدن کامل این ظرفیت‌ها و شناخت برخی خلاء‌های احتمالی در زنجیره‌های ارزش موجب می‌شود کشور از توانمندی لازم برای مقابله با چالش‌های مختلف توانمند گردد و این همان پیام اقتصاد مقاومتی است.
همه در این مسیر مسئولیت دارند. بخش خصوصی، بخش عمومی غیردولتی، نهاد‌های مردمی و دولت باید مکمل هم باشند، جایزه ملی تعالی و پیشرفت نیز در این مسیر با کمک به مجموعه‌های مختلف زمینه ارتقای بهره‌وری را فراهم خواهد کرد.

لازم به توضیح است سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت مورخه ۹۷/۱۲/۱۲ در مجتمع فرهنگی-آموزشی آدینه با حضور بیش از ۶۰۰ مدعو از مدیران سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور برگزار می‌گردد.

برای مشاهده پوستر سومین دوره اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها