بازدید 6845
۱
ال کلاسیکو و یک شکست سنگین دیگر برای سولاری

رئال بازی کرد، بارسلونا برد/ صعود پرگل مسی و رفقا به فینال کوپادل‌ری

در دیداری که مطمئنا رئال تا قبل از گل دوم بارسا تیم برتر میدان بود و با درخشش وینیسیوس شانس‌های زیادی برای گلزنی هم از دست داد، برخلاف جریان بازی باخت. بارسا که نمایشی پایین‌تر از سطح انتظار داشت، با یک نمایش فرصت طلبانه برای ششمین سال متوالی راهی فینال شد و حالا منتظر است ببیند از بین بتیس و والنسیا کدام یک رقیبش خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸ 28 February 2019

تیم فوتبال بارسلونا در خانه رئال مادرید جشن صعود به فینال جام حذفی اسپانیا را برپا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیداری که مطمئنا رئال تا قبل از گل دوم بارسا تیم برتر میدان بود و با درخشش وینیسیوس شانس‌های زیادی برای گلزنی هم از دست داد، برخلاف جریان بازی باخت. بارسا که نمایشی پایین‌تر از سطح انتظار داشت، با یک نمایش فرصت طلبانه برای ششمین سال متوالی راهی فینال شد و حالا منتظر است ببیند از بین بتیس و والنسیا کدام یک رقیبش خواهند شد.

رئال بازی کرد، بارسلونا برد/ صعود مسی و رفقا به فینال کوپادل‌ری

بارسلونا: تراشتگن- سمدو- پیکه- سرخی روبرتو- آلبا- لانگله- راکیتیچ- بوسکتس- دمبله- سوارز- مسی

رئال مادرید: ناواس- کارواخال- راموس- واران- رگیلون- مودریچ- کاسمیرو- کروس- وینیسیوس- واسکز- بنزما

تیم بارسلونا با برتری 3 بر صفر در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا در خانه رئال مادرید به فینال این جام راه یافت. پس از یک نیمه بدون گل، بارسلونا در نیمه دوم دفاعی بازی کرد و با اولین ضربه در چهارچوب توسط سوارس در دقیقه 50 به گل رسید.

در ادامه گل به خودی واران در دقیقه 69 اوضاع رئال را بدتر کرد و در نهایت یک ضربه پنالتی که توسط سوارس گرفته شد، گل سوم میهمان توسط مهاجم اروگوئه‌ای را در دقیقه 73 رقم زد. بارسلونا با برتری 3 بر صفر و با توجه به تساوی یک - یک در بازی رفت با پیروزی مجموع 4 بر یک مسافر فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپادل‌ری شد و تیم شایسته مادریدی در این بازی، شکست سنگین دیگری متقبل شد.

شرح گل‌ها

رئال مادرید 0-1 بارسلونا | لوییس سوارز (50) | دمبله از کمند آفساید فرار کرد تا پاس عمقی آلبا را درون محوطه رئال دریافت کند. پاس رو به عقب او را سوارز با یک بغل پا به زاویه موافق وارد دروازه ناواس کرد.

رئال مادرید 0-2 بارسلونا | رافائل واران (69) | یک فرار دیگر از دمبله روی پاس سمدو و ارسال تند و تیز و رو به جلوی او باعث شد تکل واران به قیمت یک گل به خودی تمام شود.

رئال مادرید 0-3 بارسلونا | لوییس سوارز (73) | سوارز که از کاسمیرو پنالتی گرفته بود، با یک چیپ زیبا بریس کرد.

فوتبال جهان| صعود بارسلونا به فینال کوپادل‌ری با برتری پرگل در خانه رئال/ درخشش سوارز در شب آرام مسی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ظاهرا نویسنده طرفدار رئال هست و بدجوری حالش گرفته شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر