بازدید 3641
با اعلام رسمی مهدی تاج؛

فدراسیون فوتبال هنوز به کی روش بدهکار است

کد خبر: ۸۸۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 28 February 2019

مهدی تاج با حضور در برنامه اختیاریه در خصوص مربیگری کی‌روش در ایران گفت: کی روش با ما قراردادی داشت که به آن پایبند بود و ما همه چیز را با هم تفاهم پیش بردیم. البته کی روش هنوز از ما طلبکار است و ما پولش را حواله کردیم ولی ای اف سی هنوز پول را به حساب او واریز نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، وی در خصوص ارزیابی‌اش از حضور کی روش در ایران گفت: قرارداد کی روش با ما در مجموع نزدیک به 10/6 میلیون دلار بود ولی آورده او نزدیک به 20 میلیون دلار از حضور در جام جهانی، یک اسپانسر و پولهایی که از فیفا گرفتیم حدود 30 میلیون دلار بود. یعنی از نظر مالی ما کلی سود کردیم.

تاج تاکید کرد: بد نیست بدانید پاداش هایی که از فیفا می گرفتیم با شرایط به مربیان و بازیکنان می رسید، مثلا فیفا اعلام می کرد 9 درصد باید به مربی یا 25 درصد بازیکنان برسد.من یکبار شفاف بگویم رشته های دیگر نیایند و قیاس کنند که این کار درست نیست. ما در فوتسال سوم دنیا هستیم و در فوتبال ساحلی دوم هستیم ولی پولی نمی گیریم. ما باید از بقیه بخش ها برای این رشته ها هزینه کنیم که حتی مقایسه این رشته های داخل فدراسیون فوتبال هم قیاس درستی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل